قرعه کشی استان انتاریوی کانادا

A nice scene of Ontario in Canada

قرعه کشی استان انتاریو کانادا برای دانشجویان بین المللی – تعداد بیشتری از دانشجویان دعوت شدند

دانشجویان بین المللی که دارای پیشنهاد کاری در انتاریوی کانادا هستند می توانند برای برنامه نامزدی استانی اقدام نمایند.

همه ۱۵۸ دانشجوی بین المللی بعد از اینکه استان انتاریوی کانادا دو قرعه کشی در تاریخ ۲۶ ماه می برگزار کرد می توانند به برنامه نامزدی استانی بپیوندند.

برنامه مهاجرتی نامزدی استانی OINP داوطلبینی را که دارای پروفایل در دیتابیس ابراز تمایل EOI جدید این استان بودند و کسانی را که احتمال واجد شرایط شدن برای دسته دانشجویان بین المللی – پیشنهاد شغلی کارفرمایی در انتاریو هستند، را دعوت نمود. از بین کسانی که دعوت شده اند، ۱۴۷ نفر شامل قرعه کشی عمومی بوده اند که در آن داوطلبین نیاز به امتیاز EOI حداقل ۷۳ دارند. ۱۱ نفر باقیمانده تحت برنامه پایلوت مهاجرتی منطقه ای دعوت شده اند که دارای حداقل امتیاز لازم نبوده است.

در اینجا می توانید از نخستین قرعه کشی استانی انتاریو با سیستم جدید ابراز تمایل استان انتاریوی کانادا اطلاع پیدا کنید.

درباره دسته دانشجویان بین المللی – پیشنهاد کاری کارفرما در انتاریوی کانادا

دسته دانشجویان بین المللی انتاریو زیردسته پیشنهاد کاری کارفرما برای افرادی که دارای پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرما در استان هستند باز می باشد.

اگر همه شرایط لازم برای این برنامه را دارید، ضروری نیست که از داخل خاک کانادا برای این برنامه درخواست بدهید. لازم است که یکی از برنامه های موسسات آموزشی معین کانادایی را گذرانده باشید، دارای پیشنهاد شغلی در انتاریو بوده و قصد مهاجرت به این استان را در میان سایر استان های کشور کانادا داشته باشید.

اگر قصد دارید به برنامه نامزدی استانی PNP ملحق شوید، باید یک پروفایل ابراز تمایل در وب سایت انتاریو ثبت کنید.

بعد از ثبت پروفایل، اطلاعات شما در مخزن EOI ذخیره می شود. استان انتاریوی کانادا امتیازی را برپایه عواملی مانند سطح مهارت در پیشنهاد کاری و سابقه کار، دستمزد شما، تحصیلات، سطح زبان، منطقه ای که در آن تحصیل یا کار کرده اید و دیگر عوامل می دهد.

چگونگی قرعه کشی استان انتاریو – چطور امتیازات را برای مهاجرت به انتاریو دریافت می کنید؟

استان انتاریو پروفایل های EOI را برپایه تعداد عوامل عمده فردی که استان آنها را برای انتخاب مهاجرین دارای پتانسیل رشد در نظر گرفته است امتیازدهی می کند. شما امتیازات را برای سطح مهارت خود در پیشنهاد شغلی و همینطور تجربه کار کانادایی دریافت می نمایید. این استان از سیستم طبقه بندی مشاغل ملی NOC برای امتیازدهی استفاده می کند.

سیستم امتیازدهی انتاریوی کانادا بسته به اینکه در کدام گروه درخواست داده باشید متفاوت است. جدا از سطح مهارت و تجربه کاری، دستمزد، تحصیلات، سطح زبان رسمی و منطقه ای که در آن کار یا تحصیل می کنید هم در نظر گرفته می شود. همچنین استان ۱۰ امتیاز را به اختیار خود برای پاسخ به نیازهای بازار کار در نظر می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به کشور کانادا، دریافت مشاوره رایگان و … می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین اطلاعات و اخبار مهاجرت به کشور کانادا در اینستاگرام موسسه