قرعه کشی دانشجویان بین المللی انتاریو

ontario view

قرعه کشی دانشجویان بین المللی انتاریو / پس از تغییر به سیستم جدید ورودی، انتاریو نخستین قرعه کشی نامزدی استانی خود را برای دانشجویان بین المللی جهت مهاجرت به کانادا را برگزار کرد.

انتاریو در ۱۸ ماه می، از ۱۳۸ دانشجوی بین المللی برای پیوستن به نامزدی استانی دعوت به عمل آورد.

برنامه مهاجرتی نامزدی استانی انتاریو، داوطلبانی را که در مخزن جدید ابراز تمایل EOI دارای پروفایل بودند دعوت کرد. این متقاضیان برای پیشنهاد کاری انتاریو در دسته دانشجوی بین المللی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

برای دعوت شدن، داوطلبین نیاز به کسب امتیاز EOI حداقل ۷۷ دارند. همچنین نیاز به داشتن پیشنهاد شغلی در این استان دارند.

درباره برنامه پیشنهاد شغلی کارفرما – دسته دانشجویان بین المللی

دسته دانشجوی بین المللی انتاریو که تحت دسته بندی پیشنهاد شغلی کارفرما قرار دارد برای ملیت های خارجی که دارای پیشنهاد کاری معتبر از یک کارفرما در انتاریو هستند، باز می باشد.

در صورتیکه دارای ملزومات این برنامه هستید، نیازی نیست که حتما داخل کانادا باشید تا در این برنامه شرکت نمایید.

برای اینکه واجد شرایط این برنامه باشید لازم است تا از بین معیارهای موجود، در یکی از برنامه های موسسات آموزشی معین کانادایی شرکت کرده و آن را تکمیل کرده باشید، پیشنهاد شغلی معتبر در انتاریو داشته باشید و قصد مهاجرت به استان را داشته باشید.

اگر قصد ثبت نام برای برنامه نامزدی استانی را دارید باید پروفایل خود را در وب سایت انتاریو ثبت نمایید.

بعد از ثبت پروفایل، اطلاعات وارد مخزن EOI می شود. انتاریو امتیازی برپایه اطلاعات ثبت شده شما می دهد. امتیازات بر پایه سطح مهارت در پیشنهاد شغلی و تجربه کاری و همینطور میزان دستمزد، تحصیلات، سطح زبان رسمی، منطقه ای که در آن تحصیل یا کار کرده اید و دیگر عوامل ارائه می گردد.

قرعه کشی دانشجویان بین المللی انتاریو

چطور امتیازات را برای مهاجرت به انتاریو دریافت می کنید؟

انتاریو پروفایل های EOI را برپایه تعداد عوامل عمده فردی که استان آنها را برای انتخاب مهاجرین دارای پتانسیل رشد در نظر گرفته است امتیازدهی می کند. شما امتیازات را برای سطح مهارت خود در پیشنهاد شغلی و همینطور تجربه کار کانادایی دریافت می نمایید. این استان از سیستم طبقه بندی مشاغل ملی NOC برای امتیازدهی استفاده می کند.

سیستم امتیازدهی انتاریو بسته به اینکه در کدام گروه درخواست داده باشید متفاوت است. جدا از سطح مهارت و تجربه کاری، دستمزد، تحصیلات، سطح زبان رسمی و منطقه ای که در آن کار یا تحصیل می کنید هم در نظر گرفته می شود. همچنین استان ۱۰ امتیاز را به اختیار خود برای پاسخ به نیازهای بازار کار در نظر می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و رفع مشکلات خود در زمینه مهاجرت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین اطلاعات و اخبار در اینستاگرام موسسه