اکسپرس انتری ۷ جولای ۲۰۲۱

July 7th Express Entry

اکسپرس انتری ۷ جولای ۲۰۲۱

۶۲۷ داوطلب نامزدی استانی اکسپرس انتری با امتیاز جامع رتبه بندی CRS ۷۶۰ برای اقدام جهت اقامت دائمی کانادا دعوت شدند.

این دور تنها برای داوطلبینی بود که دارای نامزدی از برنامه نامزدی استانی کانادا PNP بودند. این افراد نیازمند داشتن امتیاز حداقل ۷۶۰ بودند.

حد امتیاز نسبتا بالا محسوب می شود زیرا داوطلبین نامزدی استانی به طور اتوماتیک ۶۰۰ امتیاز اضافی هم دریافت می کنند. بدون این امتیاز افزوده، کمترین امتیاز داوطلب عدد ۱۶۰ می باشد.

داوطلبینی که دارای حداقل امتیاز بودند تنها در شرایطی دعوت شدند که پروفایل اکسپرس انتری خود را پیش از ۱۴ ژوئن سال جاری ثبت کرده بودند.

تعداد بیشتر داوطلبین نامزدی استانی در قرعه کشی های اخیر

در طی دوران شیوع بیماری کووید ۱۹، اداره مهاجرت کانادا تنها قرعه کشی های ویژه برنامه نامزدی استانی PNP و کلاس تجربه کانادایی CEC را برگزار کرده است، به این دلیل که این گروه از درخواست کنندگان احتمالا در حال حاضر در کشور کانادا زندگی می کنند و احتمال اینکه ضوابط مربوط به بهداشت عمومی مثل محدودیت های سفر را زیر پا بگذارند بعید است.

قرعه کشی ۲۳ ژوئن و دعوت ۱۰۰۲ نفر داوطلب نامزدی استانی برای نخستین بار

کانادا نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود دو برابر داوطلبین اکسپری انتری را دعوت کرده است.

نمونه ای فرضی از افراد دعوت شده در قرعه کشی اکسپرس انتری ۷ جولای ۲۰۲۱

نازیلا ۳۹ ساله است و دارای مدرک کارشناسی می باشد. او به عنوان مدیر ساخت ساز به مدت شش سال مشغول به کار بوده است. سطح زبان انگلیسی او حرفه ای بوده و هرگز در کانادا کار نکرده و درس نخوانده است. نازیلا با امتیاز جامع رتبه بندی CRS ۳۸۶ وارد مخزن اطلاعات اکسپرس انتری شده است. او به تازگی نامزدی استانی خود را از طریق دسته اکسپری انتری آلبرتا به دست آورده است که باعث شد امتیازش به عدد ۹۸۶ برسد. این امتیاز برای دریافت توصیه نامه ITA در قرعه کشی اکسپرس انتری اخیر کفایت می کند.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر