۲۶۹ متقاضی در پذیرش سسکچوان

Saskatchewan view

۲۶۹ متقاضی در پذیرش سسکچوان دعوت شدند – در تازه ترین برنامه مهاجرت استانی سسکچوان، ۲۶۹ متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل ضروری دعوت شدند تا تقاضای خود را به استان ارائه نمایند. کمترین میزان امتیاز متقاضیان ۷۰ بود.

از میان ۲۶۹ دعوتنامه، ۱۳۰ مورد برای درخواست کنندگان اکسپرس انتری سسکچوان و تعداد ۱۳۹ مورد برای درخواست کنندگان مشاغل ضروری صادر شده است.

برنامه مهاجرت استانی سسکچوان افراد درخواست کننده را از بین زیرمجموعه های اکسپرس انتری و مشاغل ضروری برگزیده است. در این برنامه داشتن پیشنهاد شغلی الزامی نبوده است اما متقاضیان باید پروفایل ابراز تمایل خود را در برنامه مهاجرت استان مربوطه ثبت نموده و در یکی از ۶۱ شغل ضروری و مشخص شده در سایت استان سسکچوان دارای سابقه کار می بوده اند. برخی مشاغل که از آنها نام برده شده است شامل تکنسین آزمایشگاه های پزشکی، نیروی کار معدن و مدیر خدمات عمومی می باشند. لازم به توضیح است که از ماه نوامبر سال گذشته، استان سسکچوان به متقاضیان دوزبانه که به زبان های فرانسه و انگلیسی مسلط باشند امتیاز بیشتری می دهد.

۲۶۹ متقاضی در پذیرش سسکچوان

افراد علاقه مند به مهاجرت به استان مذکور باید این مراحل را طی نمایند:

ایجاد پروفایل EOI و نمایش سابقه کاری، مهارت زبان، سن و ارتباطات. برنامه این استان پروفایل های متقاضیان را بررسی نموده و در شبکه امتیازدهی از عدد ۱۰۰ امتیازی را به آنها ارائه می نماید. در مرحله بعد افرادی که بیشترین امتیاز را کسب نموده اند برای ارائه تقاضای خود جهت دریافت اقامت دائم کانادا دعوت می شوند. همچنین مدارک تحصیلی و شغلی درخواست کنندگان هم باید معادل یابی شده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و رفع مشکلات خود در زمینه مهاجرت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین اطلاعات و اخبار در اینستاگرام موسسه