پرسش های روش جدید مهاجرت کانادا

Canadian Provincial Nominee Program results

پرسش های روش جدید مهاجرت کانادا – در این روش جدید تا سقف ۴۰۰۰۰ دانشجوی بین المللی مقیم كانادا می توانند برای اخذ اقامت كانادا اقدام كنند.

به طور کلی ، برای درخواست باید در کانادا مشغول به کار قانونی باشید یا اخیراً از یک رشته ی آموزشی واجد شرایط فارغ التحصیل شده باشید  و نمره ی لازم در زبان را کسب کنید.

در اینجا چند سوال و پاسخ متداول در مورد این روش جدید مهاجرتی را برای شما به اشتراک گذاشتیم.

شرکت خدمات مهاجری شوتر به محض کسب اطلاعات بیشتر ، آن را در اختیار شما همراهان گرامی قرار خواهد داد.

چگونه می توانم اقدام کنم؟

برنامه ها بصورت آنلاین انجام می شوند.

اولین قدم بررسی واجد شرایط بودنِ شماست. برای هر یک از برنامه ها برای کارکنان ضروری، فارغ التحصیلان و همچنین فارغ التحصیلان و کارکنان ضروری فرانسوی شرایط مختلفی وجود دارد.

در زمان ارسال پرونده ، شما باید درخواست کامل شده را به همراه تمام هزینه های پرداخت شده برای تأیید اقامت دائم ارائه دهید که شامل اسناد آزمون زبان شماست. شما همچنین باید در زمان ارسال پرونده مشغول به کار باشید. ( مرخصی زایمان، مرخصی به خاطر مشکلات پزشکی و‌ دیگر موارد مورد قبول نمی باشد)

به چه مدارکی نیاز خواهم داشت؟

در این روش مهاجرتی، سازمان مهاجرتی کانادا فقط می تواند درخواست شما را تایید یا رد کند. به همین دلیل است که شما باید همه موارد را به یک باره ارسال کنید ، زیرا ممکن است سازمان مهاجرت، فرصتی دیگر برای ارسال درخواست تکمیل شده به شما ندهد. ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که سازمان مهاجرت از شما درخواست اسناد بیشتری کند. همچنین ممکن است شما بتوانید مدارکی ارائه کنید که تهیه آنها در زمان های دیرتر دشوارتر باشد ، مانند صلاحیت از اداره ی پلیس.

اسناد بعدی شامل اثبات تحصیل در کانادا ، اسناد آزمون زبان که طی دو سال گذشته گرفته شده اند و مدرک تحصیلی خود را بارگذاری کنید.

پرسش های روش جدید مهاجرت کانادا

مدت زمان پروسه چقدر طول می کشد؟

سازمان مهاجرت قصد دارد پرونده ها را طی شش ماه بررسی کند.

آیا می توانم در چندین روش مهاجرتی شرکت کنم؟

بله ، اما شما باید هزینه هر روش را جداگانه پرداخت کنید.

هزینه ها چقدر است؟

هزینه ها هنوز تأیید رسمی نشده اند ، اما ممکن است بین ۱۰۵۰ تا ۱۳۲۵ دلار باشد. کلیه هزینه ها باید از قبل پرداخت شود.

اگر هنوز فارغ التحصیل نشده ام می توانم اقدام کنم؟

بله ، شما فقط باید مشغول به کار قانونی در کانادا باشید و لازم نیست شغل شما تمام وقت باشد ، به شرطی که شما در ۳ سال گذشته، ۱۵۶۰ ساعت تجربه کار در کانادا را داشته باشید.

آیا ساکنان کبک می توانند اقدام کنند؟

بخشی از واجد شرایط بودن در این برنامه ی جدید است که متقاضیان باید قصد مهاجرت به هر استانی از کانادا به غیر از کبک را داشته باشند. با این حال ، محصلان و کارمندان استان کبک، هنوز واجد شرایط هستند. اما ممکن است مجبور باشند به سوالاتی در مورد نحوه انتقال به خارج از استان کبک و برنامه ی آینده ی خود پاسخ دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و رفع مشکلات خود در زمینه مهاجرت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین اطلاعات و اخبار در اینستاگرام موسسه