ونکوور، بهترین شهر کانادا برای نیروی کار جوان

Vancouver image 1

ونکوور، بهترین شهر کانادا برای نیروی کار جوان – جدیدترین رده بندی شهرهای کانادا از نظر کار برای جوانان و افراد بزرگسال نشان می دهد که برای نیروی کار جوان که قصد کاریابی در استان بریتیش کلمبیا را دارند، اکنون بهترین وقت برای این منظور بوده و ونکوور از این نظر حائز بهترین رتبه می باشد.

بنا بر رده بندی ذکر شده، به نظر می رسد استان بریتیش کلمبیا در بهترین زمان خود برای کاریابی نیروی جوان به سر می برد.

به گزارش وب سایت مهاجرتی شوتر، به نقل از خبر کانادا، رده بندی انجام شده که در تاریخ ۱۱ ماه می منتشر گردیده است نشانگر آن است که جوانان برای کاریابی در استان بریتیش کلمبیا و شهر ونکوور فرصت مناسبی را پیش رو دارند.

استان بریتیش کلمبیا در میان بیست و هفت شهر مهم کشور کانادا (که در لیست بهترین اماکن کاریابی قرار داشتند) با عبور از رتبه بیستم جدول به بالای این لیست رسیده و شهرهایی مانند ویکتوریا و کلونا به ترتیب در رده های ۱۲ و ۱۰ جای گرفته اند.

ونکوور، بهترین شهر کانادا برای نیروی کار جوان

در سال جاری، شاخص کار شهری و شهرهای دارای نیروی کار جوان به وسیله ۱۱ شاخص گوناگون شامل مشاغل مناسب برای نیروی جوان، هزینه های زندگی، تغییرات آب و هوایی و دستمزد برابر نیروی کار مرد و زن بررسی شد.

بررسی شهرهای دارای نیروی کار جوان نشانگر این مطلب است که همه گیری کرونا بر روی کاریابی جوانانی که به سن قانونی رسیده اند و در جستجوی نخستین شغل اصلی خود هستند موثر بوده است.

انتظار می رود که شاخص های ذکر شده بتوانند راهنمایی برای دستیابی بهتر و وسیع تر نیروی کار جوان به مشاغل مناسب در شهرهای بزرگ کانادا باشند.

شهر ونکوور رده نخست در زمینه سیستم حمل و نقل و بهداشت عمومی و برابری حقوق زن و مرد را کسب نمود اما ذکر این نکته ضروریست که جوانانی که در این شهر کانادا زندگی می کنند بر این باورند که هزینه های زندگی در ونکوور بالا هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و رفع مشکلات خود در زمینه مهاجرت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین اطلاعات و اخبار در اینستاگرام موسسه