ممنوعیت ورود دانشجویان به انتاریو

restriction entry

ممنوعیت ورود دانشجویان به انتاریو – کانادا ورود دانشجویان بین المللی به انتاریو را به حالت تعلیق درآورد

دانشجویان بین المللی به طور موقت از سفر به انتاریو منع شدند.

پیرو جلسه برگزار شده با استان ها در تاریخ ۲۹ آوریل، نخست وزیر کانادا آقای جاستین ترودو اعلام کرد که دانشجویان بین المللی به طور موقت مجاز به ورود به انتاریو نیستند.

در کنفرانس خبری، داگ فورد استاندار انتاریو به خبرنگاران گفت که او از نخست وزیر درخواست نموده تا برای مبارزه با گسترش ویروس کرونا کارهای بیشتری انجام شود. او از دولت فدرال درخواست نموده تا توقفی در برابر ورود دانشجویان بین المللی به این استان ایجاد نمایند.

ترودو در کنفرانس خبری افزود: به دلیل اینکه در حال حاضر انتاریو تنها استانی است که این درخواست را ارائه داده است، ما هم از همکاری با آنها در ایجاد این محدودیت خوشحال هستیم.

نخست وزیر کانادا آقای ترودو در کنفرانس خبری در اتاوا افزود: دولت فدرال با آقای داگ فورد استاندار انتاریو همکاری می کند تا درخواست تعلیق ورود دانشجویان بین المللی به این استان را تثبیت نماید. همانگونه که ذکر شد، انتاریو تنها استانی است که در پی این محدودیت بوده است.

ممنوعیت ورود دانشجویان به انتاریو

نه استان مربوطه و نه دولت فدرال هیچ یک تاکنون نگفته اند که این تغییرات از چه زمانی اجرایی شده و اینکه تا چه زمانی به طول خواهد انجامید. دولت فدرال دارای صلاحیت قضایی برای بحث ورود به کانادا می باشد. هر درخواستی از سوی استان که روی سفر بین المللی تاثیرگذار باشد باید به وسیله دولت فدرال در اتاوا تایید و اجرایی شود.

در حال حاضر، دانشجویان بین المللی که به موسسات مشخصی می روند از محدودیت های سفر به کانادا معاف می باشند. همه مسافران غیرضروری به کانادا باید از موارد ضروری مرتبط با قرنطینه و تست های مربوط به کووید ۱۹ تبعیت کنند.

درخواست استاندار انتاریو برای تعلیق سفر دانشجویان بین المللی به انتاریو در پی درخواست های مکرر جهت ایجاد محدودیت در مرزها اتخاذ شده است. وی همچنین برای افرادی که از مرزهای زمینی وارد می شوند درخواست قرنطینه سه روزه در هتل مشابه مسافرین هوایی نموده است.

وضعیت ویروس کرونا در انتاریو

۴۷۱۵ مورد گزارش شده در استان انتاریو در تاریخ ۲۹ آوریل وجود داشته است که بیشتر از سایر استان ها می باشد. بیمارستان های انتاریو تعداد زیادی از بیماران در اواسط ماه آوریل پذیرش کرده اند. در حدود ۲۴۰۰ نفر در پیک بیماری بستری شده اند.

مقامات رسمی انتاریو پیش بینی کرده اند که افراد بالای ۱۸ سال امکان ثبت نام برای واکسیناسیون کرونا تا ۲۴ ماه می را خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و رفع مشکلات خود در زمینه مهاجرت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین اطلاعات و اخبار در اینستاگرام موسسه