مدرن سازی سیستم مهاجرت کانادا

Mendicino Photo

مدرن سازی سیستم مهاجرت کانادا – مندیچینو، وزیر مهاجرت کانادا گام های اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا برای بهبود شرایط افراد تازه وارد به کشور را تشریح کرد.

مارکو مندیچینو، وزیر مهاجرت کانادا از واژه ای در سخنرانی خود در ۱۲ ماه می استفاده کرد که مدرن سازی سیستم مهاجرت کانادا می باشد.

او در برنامه ای مجازی که به میزبانی کلوب کانادایی در اتاوا برگزار می شد سخنرانی کرد.

در اواخر اکتبر، مندیچینو نقشه مراحل مهاجرت به کانادا طی سال های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ را به طور رسمی مطرح کرد. این نقشه مستلزم بالاترین سطوح مهاجرت در تاریخ کانادا تا پشتیبانی از بازسازی اقتصادی کشور در دوران پسا کرونا می باشد. در حال حاضر، کانادا در نظر دارد تا حداقل ۴۰۱ هزار مهاجر در سال را پذیرش نماید و آمار اولیه نشاندهنده این مطلب است که در مسیر دستیابی به این هدف در سال جاری می باشد. از این منظر، اداره مهاجرت پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC به دنبال هدفی بلندپروازانه علیرغم محدودیت های سفر در طی دوران همه گیری کرونا می باشد.

برای نمونه، آنها بزرگترین قرعه کشی اکسپرس انتری که تاکنون برگزار شده را در ۱۳ فوریه برگزار کردند و شش گروه اقامت دائمی را نیز در ششم ماه می راه اندازی نمودند.

مندیچینو سخنرانی خود را با اشاره به این موضوع آغاز کرد که علیرغم چالش های موجود در اثر کووید ۱۹، اداره مهاجرت پناهندگی و شهروندی کانادا مسیرهای مهاجرتی خود را برای مسافرینی که حضورشان ضرورت دارد جهت ورود امن به کشور باز گذاشته است.

وی افزود: با نگاهی به آینده، کانادا لازم است تا درخواست های کاغذی را جمع آوری کرده و سیستم مهاجرتی مدرنی را پایه گذاری نماید. در حال حاضر، سیستم مهاجرتی کانادا قدیمی بوده و گرفتار کاغذبازی است.

در نهایت، همه متقاضیان امکان این را خواهند داشت تا درخواست های خود را آنلاین ارائه کرده و روند اداره مهاجرت را پیگیری نمایند. برای مثال، دانشجویان بین المللی تنها نیاز خواهند داشت تا یک درخواست آنلاین را تکمیل کنند. شهروندان جدید کانادا می توانند سوگندنامه خود را آنلاین ارائه کنند. مندیچینو بر اهمیت گذار از سیستم مدیریت قدیمی این کشور تاکید نمود.

سرمایه گذاری ۴۳۰ میلیون دلاری این کشور روی مدرن سازی بخش فناوری اطلاعات باعث می شود تا اداره IRCC درخواست های دریافتی خود را سریعتر بررسی نماید. پلتفرم مدرن آنها بخش اصلی و اساسی سیستم مهاجرت مدرن شده کانادا خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و رفع مشکلات خود در زمینه مهاجرت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین اطلاعات و اخبار در اینستاگرام موسسه