قرعه کشی ۱۸ آگوست اکسپرس انتری نامزدی استانی

PNP Draw 18 August

قرعه کشی ۱۸ آگوست اکسپرس انتری نامزدی استانی / ۴۶۳ داوطلب نامزدی استانی PNP در مخزن اطلاعات اکسپرس انتری و با حداقل امتیاز سیستم جامع رتبه بندی CRS ۷۵۱ دعوتنامه دریافت نمودند. حد بالای امتیازی قرعه کشی های PNP موضوعی طبیعی است زیرا نامزدی استانی به تنهایی ۶۰۰ امتیاز اضافی برای این افراد می آورد.

داوطلبین با حداقل امتیاز در صورتی دعوت می شدند که پروفایل آنها قبل از ۱۳ آوریل ۲۰۲۱ ثبت شده بود. اداره مهاجرت کانادا همیشه محدوده زمانی را منتشر می کند، چه قانون تای بریک در آن زمینه اجرا شود یا خیر.

برگزاری ۱۶ قرعه کشی نامزدی استانی در سال ۲۰۲۱ در سال جاری، اداره مهاجرت کانادا تنها دو نوع از داوطلبین را از مخزن اطلاعات اکسپرس انتری انتخاب کرد: برنامه نامزدی استانی PNP و کلاس تجربه کانادایی CEC. علت آن حضور احتمالی این افراد در کشور کانادا و مسائل مرتبط با محدودیت های سفر بخاطر شیوع بیماری کرونا می باشد.

داوطلبین PNP به استان نشان داده اند که توانایی حضور موفق در بازار کار کانادایی را دارند. این افراد می توانند جاهای خالی موجود در زمینه نیروی کار را پر کنند. برنامه های فدرال امکان رفع نیازمندی های منطقه ای کانادا به این شکل را ندارد.

در حال حاضر که افراد تایید شده دارای اقامت دائم از محدودیت های سفر معاف شده اند، داوطلبین PNP خارج از کانادا هم می توانند روند حضور خود در کانادا به منظور دریافت اقامت دائم را تکمیل نمایند.

دعوتنامه های اکسپرس انتری حدود دو برابر سال ۲۰۲۰ شده است

تعداد دعوتنامه های ITA که توسط اداره مهاجرت کانادا صادر شده است در مقایسه با سال گذشته حدود دو برابر شده است. تا اینجای سال، کانادا ۱۰۲۷۷۹ دعوتنامه از طریق سیستم اکسپرس انتری صادر کرده است.

قرعه کشی ۱۸ آگوست اکسپرس انتری نامزدی استانی

اکسپرس انتری چیست؟

نمونه ای فرضی از شخصی که امکان دعوت در این قرعه کشی را داشته است.

کتایون ۳۲ ساله است و دارای مدرک کارشناسی می باشد. او به مدت پنج سال به عنوان مهندس نرم افزار کار کرده است. در آزمون آیلتس برای هر مهارت نمره ۸ را کسب نموده است. کتایون هرگز در کشور کانادا تحصیل یا کار نکرده است. او به عنوان نیروی کار ماهر فدرال و با امتیاز ۴۶۲ وارد مخزن اطلاعات اکسپرس انتری شده است. بعد از دریافت نامزدی استانی انتاریو، امتیاز CRS کتایون به عدد ۱۰۶۲ رسید. بعد از این ارتقای امتیاز، او دعوتنامه ITA را در آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری دریافت نمود.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر