قرعه کشی بزرگ تجربه کانادایی

Express entry huge CEC draw

اکسپرس انتری: قرعه کشی بزرگ کلاس تجربه کانادایی با سهمیه پایین سیستم رتبه بندی جامع، شیب نزولی با کاهش دوباره امتیاز سیستم جامع رتبه بندی به عدد ۳۶۸ ادامه پیدا کرد.

کانادا در تاریخ دهم ژوئن، ۶۰۰۰ داوطلب اکسپرس انتری را دعوت کرده تا برای اقامت دائم اقدام کنند.

اداره‌ مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC از داوطلبانی که امتیاز آن ها حداقل ۳۶۸ می باشد دعوت کرده است.

در قرعه کشی جدید، داوطلبانی مدنظر قرار گرفته اند که برای دریافت اقامت دائم تحت کلاس تجربه کانادایی CEC واجد شرایط هستند.

داوطلبان دعوت شده دارای حداقل یک سال سابقه کار حرفه ای در کانادا بوده اند، زیرا این یکی از شروط مهم واجد شرایط شدن در کلاس تجربه کانادایی محسوب می گردد.

همچنین داوطلبان دعوت شده حداقل تسلط متوسطی روی زبان انگلیسی یا فرانسه داشته اند.

در قرعه کشی جدید ، داوطلبانی که حداقل نمره را داشتند تنها در صورتی دعوت شدند که پروفایل اکسپرس انتری خود را قبل از ۲۸ ماه آوریل  سال ۲۰۲۱ ثبت کرده بودند.

کانادا قرعه کشی های مختص کلاس تجربه کانادایی با سهمیه های امتیازی پایینی را برگزار کرده است. در قرعه کشی قبلی CEC تنها داوطلبان به نمره ۳۸۰ احتیاج داشتند. در آن زمان، این کمترین امتیاز کلاس تجربه کانادایی از زمان رکوردشکنی در امتیازات در تاریخ ۱۳ فوریه محسوب می شد. داوطلبان CEC با امتیازی در حد ۷۵ در آن قرعه کشی دعوت نامه دریافت کردند.

علیرغم صحبت در مورد کاهش محدودیت های سفر، اداره مهاجرت کانادا قرعه کشی ها را با تمرکز بر افرادی که در حال حاضر در این کشور حضور دارند، ادامه می دهد. 

کانادا از ابتدای سال داوطلبانی که در حال حاضر در این کشور زندگی می کنند را در اولویت قرار داده است.

با اعمال محدودیت های فعلی سفر، داوطلبانی که پس از ۱۸ مارس ۲۰۲۰ در خارج از کشور تأیید شده باشند ، نمی توانند برای تکمیل فرآیند اقامت دائم خود به کانادا سفر کنند.

دولت کانادا تاریخ مشخصی درباره زمان بازگشایی مرز برای سفرهای بین المللی مشخص نکرده است، اما اظهار داشته که کاهش محدودیت ها به صورت مرحله ای انجام می شود.  وزیر بهداشت پیشنهاد می کند قرنطینه ۱۴ روزه مسافرین که کاملا واکسینه شده اند برداشته شود.

حتی در میان محدودیت های سفر، کانادا در نظر دارد تا رکوردشکنی برای پذیرش مهاجران جدید در طی سه سال آینده را انجام دهد. قرار است فقط در سال ۲۰۲۱، ۱۰۸۵۰۰ مهاجر جدید از طریق برنامه های اکسپرس انتری مدیریت شده وارد شوند.

تعداد زیادی از افراد قرعه کشی شده از ۱۳ فوریه ای می آیند که اداره مهاجرت کانادا از همه داوطلبانی که واجد شرایط کلاس تجربه کانادایی که در مخزن اطلاعاتی بودند دعوت کرد و مجموع آنها ۲۷۳۳۲ نفر بودند. 

حدود ۸۷ درصد از افراد دعوت شده، در همان تاریخ و پیش از پایان مهلت ۹۰ روزه برای اقامت کانادا اقدام کردند.

قرعه کشی های مختص نامزدی استانی و تجربه کانادایی دارای ملزومات امتیازی متفاوتی هستند. به این علت که داوطلبان نامزدی استانی ۶۰۰ امتیاز اضافه بر امتیاز خودشان دریافت می کنند. داوطلبان کلاس تجربه کانادایی از لحاظ دریافت دعوتنامه با سایر برنامه ها در رقابت قرار ندارند.

همین الان می توانید با پر کردن فرم ارزیابی، مشاوره رایگان خود را در مورد این برنامه یا دیگر برنامه های مهاجرتی کانادا دریافت نمایید.

چه کسانی در این قرعه کشی بزرگ تجربه کانادایی دعوت شده اند ؟

مورد زیر نمونه ایی از شخصی است که ممکن است در قرعه کشی جدید ویژه کلاس تجربه کانادایی دعوت شده باشد.

ماهرو ۳۸ ساله، لیسانس دارد و شش سال است که به عنوان مشاور مدیریت در خارج از کانادا کار می کند. ماهرو تسلط بالایی به زبان انگلیسی دارد و یک سال در کانادا کار کرده است. امتیاز CRS ماهرو ۴۴۵ و همچنین واجد شرایط بودن ماهرو تحت برنامه کلاس تجربه کانادایی به او این امکان را داد تا در قرعه کشی جدید اکسپرس انتری موفق به دریافت دعوتنامه ITA شود.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر