بریتیش کلمبیا ۸۲ نفر را دعوت کرد

canada-british-columbia-vancouver1

بریتیش کلمبیا ۸۲ نفر را دعوت کرد / در تازه ترین Tech Draw استان بریتیش کلمبیای کانادا از ۸۲ درخواست کننده دعوت کرد تا درخواست خود را ارائه نمایند. استان بریتیش کلمبیای کشور کانادا، درخواست کنندگان در زمینه های نیروی کار ماهر، فارغ التحصیلان بین المللی در دو گروه اکسپرس انتری استان و مهاجرت براساس مهارت را مدنظر قرار داده است. همچنین برای افرادی که از روش مهاجرت کارآفرینی اقدام کرده اند نیز دعوتنامه صادر شده است.

در طی سال جاری، استان بریتیش کلمبیا در کانادا برای ۴۴۳۸ درخواست کننده دعوتنامه صادر کرده است و پایین ترین امتیاز لازم برای انتخاب از بین افراد درخواست کننده عدد ۸۰ بوده است. استان بریتیش کلمبیای کانادا افرادی را برمی گزیند که دارای پروفایل معتبر در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال کشور کانادا باشند. گروه مهاجرت بر اساس مهارت مناسب نیروی کار ماهر و نیمه ماهری می باشد که تخصص و کار آنها در استان بریتیش کلمبیا دارای تقاضای زیادی باشد.

تک پایلوت بریتیش کلمبیای کانادا چیست؟

برنامه مهاجرت استانی جهت به خدمت گرفتن سریع نیروی کار و جذب دانشجویان بین المللی مورد نیاز در بخش تکنولوژی می باشد. افرادی که تمایل به ارائه درخواست در این روش دارند باید در یکی از برنامه های مهاجرت استان بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده باشند و پیشنهاد شغلی واجد شرایط در زمینه تک پایلوت در یکی از مشاغل ۲۹ گانه دریافت کرده باشند که حداقل ۱۲ ماه اعتبار داشته باشد.

اگر از سوی استان بریتیش کلمبیای کانادا دعوت شوید، مدت سی روز مهلت دارید تا درخواست کامل خود را از طریق سیستم آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ارسال نمایید. پس از انجام این کار در مدت ۲ تا ۳ ماه از نتیجه و تصمیم استان بریتیش کلمبیا مطلع می شوید. اگر استان مذکور شما را انتخاب نماید می توانید درخواست خود را برای اقامت دائم از طریق کلاس نامزدی استانی به اداره مهاجرت کانادا ارائه نمایید. مدت زمان اعتبار انتخاب شما ۶ ماه می باشد.

بریتیش کلمبیا ۸۲ نفر را دعوت کرد

مراحل برای مهاجرت به استان بریتیش کلمبیای کانادا

برای این منظور در ابتدا نیاز است تا پروفایل خود را به وسیله پرتال آنلاین برنامه مهاجرت استان بریتیش کلمبیا بسازید و در بخش سیستم ثبت نام مهاجرت بر اساس مهارت ثبت نام نمایید. در ادامه برپایه فاکتورهایی مثل سن، تحصیلات، تسلط زبان، سابقه کاری و محل استخدام شما در استان و میزان حقوق دریافتی رده بندی می شوید. در ادامه بعد از تایید استان می توانید درخواست اقامت دائم برای وزارت مهاجرت کانادا بفرستید.

پذیرش مرتبط با اکسپرس انتری به طور معمول هر دو هفته یکبار انجام می شود و در هر بار پذیرش امکان ارسال و صدور دعوتنامه تا میزان ۵ هزار نفر وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین اطلاعات و اخبار در اینستاگرام موسسه