امتیاز CRS در اکسپرس انتری کانادا تقلیل یافت

express entry draw for immigration to Canada

امتیاز CRS در اکسپرس انتری کانادا تقلیل یافت / امتیاز مربوط به CES در تازه ترین پذیرش اکسپرس انتری کانادا به ۳۹۷ تقلیل پیدا کرد.

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا در این پذیرش که از قانون Tie-Break در آن استفاده شده است و در شرایط برابر بودن امتیاز درخواست کنندگان اجرایی می شود، از ۱۸۴۲ نفر درخواست کننده در گروه تجربه کانادایی دعوت نموده است. این افراد باید شرایط لازم در گروه تجربه کانادایی را داشته باشند که تعدادی از آنها شامل دارا بودن دستکم یکسال سابقه کار تمام وقت در کشور کانادا و تسلط متوسط در زمینه زبان می باشد.

کانادا به دلیل شیوع ویروس کرونا با کاهش مهاجرین روبرو شده است و در نظر دارد تا در طی سال جاری از ۴۰۱ هزار مهاجر جدید استقبال نماید. دعوتنامه هایی که در سال ۲۰۲۱ صادر شده اند نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بیشتر شده است و در کل ۶۸۳۱۷ نفر دعوتنامه دریافت نموده اند. امتیاز مهم برای همه درخواست کنندگان تجربه کانادایی CEC دارا بودن سابقه کار در بازار کار کشور کانادا است و این موضوع به همراه تجربه کار در کانادا باعث کسب درآمد بیشتر و استخدام سریعتر می باشد.

به دلیل همه گیری کووید ۱۹، دولت کانادا ترجیح می دهد افرادی را که اکنون در کشور کانادا هستند را بپذیرد. کانادا سال گذشته از برنامه سطوح چندگانه مهاجرت رونمایی کرد که در آن از ابتدای سال آینده تا سال ۲۰۲۳ قرار است هر سال ۴۰۰ هزار نفر را برای اقامت دائمی کانادا جذب نماید. از بین این افراد تازه وارد، بیشتر از صد هزار نفر به وسیله برنامه های زیرمجموعه اکسپرس انتری در گروه نیروی کار ماهر فدرال به کشور کانادا وارد خواهند شد.

امتیاز CRS در اکسپرس انتری کانادا تقلیل یافت / همه آنچه درباره اکسپرس انتری باید دانست

اکسپرس انتری یکی از سیستم های مهاجرت به کانادا است و دارای سه دسته است: نیروی کار ماهر فدرال، مشاغل مهارتی و تجربه کانادایی. درخواست کنندگان نسبت به امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند دسته بندی می شوند که امتیازها برمبنای میزان تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسه، سن، تحصیلات و سابقه کاری اعطا می شود. متقاضیانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند پذیرش ITA برایشان صادر می شود. داشتن پیشنهاد شغلی برای ورود به صف انتظار اکسپرس انتری ضروری نمی باشد. درخواست کنندگانی که از سوی استان انتخاب شوند ۶۰۰ امتیاز افزوده در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می نمایند که باعث می شود در پذیرش بعدی اکسپرس انتری به طور قطع از آنها دعوت شود تا تقاضای اقامت دائم کشور کانادا را برای خود ثبت نمایند. پروفایل های جدید از سوی اداره مهاجرت کانادا و علیرغم وجود محدودیت کرونا پذیرفته می شود و رسیدگی به درخواست های اقامت دائمی انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به کانادا، دریافت مشاوره رایگان مهاجرت و … می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین اطلاعات و اخبار مهاجرت به کشور کانادا در اینستاگرام موسسه