قرعه کشی ۱۷ آگوست بریتیش کلمبیا

BC 17 August draw

قرعه کشی ۱۷ آگوست بریتیش کلمبیا / استان بریتیش کلمبیای کانادا در چهار قرعه کشی برنامه نامزدی استانی PNP اخیر خود برای بیش از ۴۳۵ داوطلب مهاجرت نیروی کار ماهر و کارآفرین دعوتنامه صادر کرد.

از ماه فوریه گذشته، استان بریتیش کلمبیا در هر ماه، دو دور جداگانه صدور دعوتنامه برای برنامه PNP راه اندازی کرده است. این استان یک قرعه کشی عمومی و یک قرعه کشی ثانویه با هدف جذب مدیران خرده فروش و عمده فروش و مدیران رستوران و خدمات خوراکی ها برگزار می کند. قرعه کشی دوم به دلیل تعداد زیاد افراد ثبت نام شده در سیستم ثبت نام مهاجرت مهارتی استان SIRS در این دو شغل می باشد. با انجام این قرعه کشی های تکمیلی، بریتیش کلمبیا در نظر دارد تا توازنی بین همه بخش های بازار کار استان برقرار نماید.

داوطلبین از دسته های مهاجرت مهارتی SI و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا EEBC برنامه نامزدی استانی دعوتنامه های خود را در قرعه کشی عمومی دریافت نمودند.

حداقل امتیازها برای قرعه کشی بین ۷۳ و ۹۱ متغیر بود. در مجموع ۳۶۳ داوطلب دعوت شدند.

قرعه کشی جداگانه هم برای دسته بندی های SI و EEBC برگزار شد و هدف آن مشاغلی بود که تحت کدهای NOC ۰۶۲۱ یا ۰۶۳۱ قرار می گرفتند. این قرعه کشی منجر به دعوت از ۶۴ داوطلب با امتیاز ۱۰۶ شد.

همچنین بریتیش کلمبیا هشت دعوتنامه برای دسته اصلی مهاجرت کارآفرینی صادر کرد و کمتر از پنج دعوتنامه برای دسته آزمایشی مهاجرت منطقه ای کارآفرینی به ثبت رساند.

طی امسال، استان بیش از ۷۵۲۷ دعوتنامه از طریق دسته های مختلف نامزدی استانی صادر کرده است.

قرعه کشی ۱۷ آگوست بریتیش کلمبیا

قرعه کشی نامزدی استانی ۱۳ جولای بریتیش کلمبیا

درباره نامزدی استانی بریتیش کلمبیا BC PNP

هدف این برنامه جذب نیروی کار خارجی است که در استان تقاضا برای مشاغل آنها بالا بوده و تمایل به مقیم دائم کشور کانادا شدن را دارند.

برنامه مهاجرتی نامزدی استان بریتیش کلمبیا دارای دو دسته است که شامل مهاجرت مهارت و اکسپرس انتری می شود و هر دوی آنها هم به زیر دسته هایی تقسیم می شوند. این دسته ها تحت سیستم ثبت نام مهاجرت مهارتی بریتیش کلمبیا SIRS مدیریت می شوند. برای پیوستن از طریق SIRS، اول نیاز به ثبت یک حساب کاربری است. به محض اینکه این کار انجام شد، امتیاز شخص بر پایه عواملی مثل تحصیلات، تجربه کاری و سطح زبان ارزیابی می شود.

زمانی که بریتیش کلمبیا یکی از قرعه کشی های معمول خود را برگزار کند، داوطلبینی که دارای بیشترین امتیازها در هر زیر دسته باشند برای ارائه درخواست نامزدی استانی جهت اقامت دائم کانادا دعوت می شوند.

در صورت دریافت دعوتنامه، شخص به مدت ۳۰ روز از تاریخ دعوتنامه فرصت دارد تا درخواست خود را از طریق سیستم آنلاین BC PNP تکمیل نماید.

به محض ثبت اطلاعات درخواست به شکل کامل، طی مدت دو تا سه ماه تصمیم گیری در مورد شما انجام خواهد شد. اگر نامزدی شما موفقیت آمیز باشد، واجد شرایط اداره مهاجرت کانادا برای اقامت دائمی تحت کلاس نامزدی استانی می شوید.

نامزدی برای حدود شش ماه از تاریخ تایید معتبر است.

نامزد استانی امکان دریافت ۶۰۰ امتیاز افزوده تحت سیستم جامع رتبه بندی CRS را دارد و بنابریان امتیاز کافی جهت دریافت دعوتنامه برای ارائه درخواست خود ITA از طریق قرعه کشی اکسپرس انتری فدرال بعدی را خواهد داشت.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر