اکسپرس انتری: دعوت ۵۱۲ داوطلب استانی

Express Entry 4 August 2021

اکسپرس انتری: دعوت ۵۱۲ داوطلب استانی / قرعه کشی اکسپری انتری ۴ آگوست داوطلبینی که قبلا نامزدی استانی دریافت کرده بودند را مدنظر قرار داد.

اداره مهاجرت کانادا از ۵۱۲ داوطلب با حداقل امتیاز ۷۶۰ دعوت نمود. امتیاز نسبتا بالا به دلیل دریافت اتوماتیک ۶۰۰ امتیاز داوطلبین نامزدی استانی PNP بود.

قرعه کشی قبلی اکسپرس انتری کانادا در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۲۱

همچنین اداره مهاجرت کانادا برای قانون تای بریک، حد زمانی در نظر گرفت. داوطلبینی که دارای حداقل امتیاز بودند تنها در شرایطی دعوت شده اند که پروفایل اکسپرس انتری خود را پیش از تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ ثبت کرده باشند.

در شرایطی که واجد شرایط یک برنامه اکسپرس انتری مدیریت شده باشید، امتیاز خود را برپایه سیستم جامع رتبه بندی CRS دریافت می نمایید. این امتیاز برپایه تجربه کاری، تحصیلات،‌ سن، مهارت های زبان رسمی کانادا و دیگر عوامل در نظر گرفته می شود.

امتیاز CRS از ۱۲۰۰ محاسبه می شود. اکثریت افراد کمتر از ۵۰۰ امتیاز دریافت می کنند که این جدای از داوطلبین نامزدی استانی است که به شکل اتوماتیک ۶۰۰ امتیاز اضافی علاوه بر امتیاز اصلی خود به دست می آورند.

اداره مهاجرت کانادا از داوطلبینی که دارای بالاترین امتیاز هستند دعوت می کند تا درخواست خود برای اقامت دائم را ارائه نمایند. داوطلبین دعوت شده به طور رسمی برای مهاجرت به کانادا درخواست می دهند.

اکسپرس انتری: دعوت ۵۱۲ داوطلب استانی

یک نمونه فرضی از فردی که در قرعه کشی اخیر می تواند دعوت شود:

امید ۳۹ ساله است و دارای مدرک کارشناسی بوده و تجربه کار به عنوان مدیر خدمات غذایی به مدت شش سال را داشته است. او تسلط حرفه ای بر زبان انگلیسی دارد و هرگز در کانادا تحصیل یا کار نکرده است. او با امتیاز سیستم جامع رتبه بندی ۳۸۶ وارد مخزن اکسپرس انتری شد. او به تازگی نامزدی استانی خود را از طریق دسته اکسپرس انتری آلبرتا دریافت کرد. امتیاز جدید CRS او ۹۸۶ شده است که برای دریافت دعوتنامه ITA در قرعه کشی اکسپرس انتری اخیر کفایت می کند.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر