قوانین سفر به کانادا

Canadas travel rules

قوانین سفر به کانادا

اطلاعات کلی که پیش از سفر به کانادا باید از آنها مطلع باشید.

فاز نخست کاهش محدودیت های سفر به کانادا از امروز پنجم جولای اجرایی شد.

از این تاریخ افراد کاملا واکسینه شده ای که از محدودیت های مرزی کانادا معاف هستند می توانند قرنطینه را نادیده بگیرند. همچنین این افراد نیازی به تست روز هشتم بعد از ورود خود هم ندارند. کسانی که از طریق هوایی وارد کانادا می شوند نیازی به اقامت در هتل مورد تایید دولت تا زمانی که نتایج تست لحظه ورودشان مشخص شود، ندارند.

کودکان و وابستگان بزرگسال که واکسینه نشده اند باید همچنان در قرنطینه ۱۴ روزه باقی بمانند. حتی اگر همراه مسافرین کاملا واکسینه شده وارد کانادا شوند. در عین حال، نیازی نیست که در هتل قرنطینه شوند.

در قوانین سفر به کانادا برای واجد شرایط این ضوابط جدید بودن، مسافرینی که کاملا واکسینه شده اند نباید دارای نشانه های بیماری کووید ۱۹ باشند. این افراد همچنان باید تست های پیش از ورود و در لحظه ورودشان را انجام دهند. و به مانند همه مسافرین کانادا، باید همه مدارک ضروری مرتبط با کووید ۱۹ خود را پیش از سفر، در اپلیکیشن ArriveCAN ثبت نمایند. این افراد نیاز به همراه داشتن یک کپی کاغذی یا کپی دیجیتالی از اسناد واکسیناسیون و همچنین برنامه قرنطینه خود دارند.

افرادی که بعد از غلبه بر بیماری کرونا، تستشان همچنان مثبت است باید تستی بین ۱۴ تا ۹۰ روز قبل از خروج از کشورشان تهیه نمایند.

محدودیت های سفر همچنان برای کسانی که دُزهای کامل واکسن های مورد تایید کانادا را دریافت نکرده اند برقرار است. با اینکه مرزها روی افراد دارای اقامت دائمی باز شده است، اما همچنان روی سفرهای غیرضروری بسته است که فعلا تا تاریخ ۲۱ ماه جاری (جولای) ادامه دارد.

لیست واکسن های مورد تایید کشور کانادا:

فایزر

مدرنا

آسترازنکا

جانسن – تک دُز

واکسن هایی که تاکنون مورد تایید کانادا قرار نگرفته اند:

بهارات بیوتک

کانسینو

گامالیا (اسپوتنیک وی)

سینوفارم

سینوواک

وکتور انستیتو (اپی واک کرونا)

سایر موارد

همین الان می توانید با پر کردن فرم ارزیابی، مشاوره رایگان خود را در مورد این برنامه یا دیگر برنامه های مهاجرتی کانادا دریافت نمایید.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر