قرعه کشی ۹ جولای منیتوبا

Manitoba PNP draw 9 July

قرعه کشی ۹ جولای منیتوبا

استان منیتوبای کانادا در قرعه کشی ۹ جولای خود، از ۲۷۷ نفر دعوت کرد. این استان از آغاز سال جاری ۴۹۹۹ دعوتنامه صادر کرده است.

داوطلبین دعوت شده این شانس را دارند تا از برنامه نامزدی استانی منیتوبا MPNP دعوتنامه دریافت نمایند. اگر این کار با موفقیت انجام شود، نامزدی دریافت شده می تواند روی درخواست آنها برای اقامت دائمی کانادا تاثیر مثبت داشته باشد.

قرعه کشی ۹ جولای منیتوبا

نتایج آخرین قرعه کشی استان به این شرح است:

نیروی کار ماهر در منیتوبا: ۲۰۱ دعوتنامه با حداقل امتیاز ابراز تمایل EOI ۴۴۵

نیروی کار ماهر خارجی: ۵۳ دعوتنامه با حداقل امتیاز ابراز تمایل ۷۰۳

دسته آموزش بین المللی: ۲۳ دعوتنامه بدون نیاز به امتیاز ابراز تمایل

در مجموع ۴۸ دعوتنامه هم که به عنوان توصیه نامه LAA شناخته می شود به داوطلبین اکسپرس انتری تعلق یافت.

قرعه کشی ۱۷ ژوئن منیتوبای کانادا

برنامه های مهاجرتی استان منیتوبای کانادا

برنامه های مهاجرتی استان منیتوبا از طریق MPNP مدیریت می شوند که پشتیبان درخواست های مهاجرتی به دولت فدرال می باشد. استان های کانادا امکان تعیین وضعیت اقامت دائمی داوطلبین را ندارند، اما می توانند از طریق صدور مجوز نامزدی استانی به روند آن کمک کنند.

اگر قصد دارید تا از فرصت نامزدی استان منیتوبا بهره مند شوید، نیاز است تا پروفایل ابراز تمایل EOI خود را با برنامه مهاجرت این استان ثبت نمایید. این کار شما را در موقعیتی قرار می دهد تا توصیه نامه LAA خود را از طریق دسته های نیروی کار ماهر در منیتوبا و نیروی کار ماهر خارجی دریافت نمایید.

سپس، استان منیتوبا داوطلبین را بر اساس عوامل اصلی فردی و همچنین ارتباطاتی که در این استان دارند، از امتیاز ۱۰۰۰ طبقه بندی می کند.

دسته نیروی کار ماهر خارجی و نیروی کار ماهر منیتوبا به منظور یافتن داوطلبینی که نیازمندی های بازار کار این استان را مرتفع می نمایند طراحی شده است.

داوطلبین خارجی لازم است تا ارتباطات خود با استان منیتوبای کانادا را از طریق پیوندهای نزدیک خانوادگی، تجربه حضور قبلی در استان یا دعوتنامه یکی از بخش های استخدامی استراتژیک استان نشان دهند. برای واجد شرایط شدن، نیازی نیست که در زمان ارائه درخواست در استان منیتوبا زندگی کنید.

برای دریافت دعوتنامه از طریق دسته نیروی کار ماهر منیتوبا، نیازی ندارید تا جاب آفر تمام وقت از کارفرمایی در استان داشته باشید.

فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در استان به پایان برده اند در صورتیکه بتوانند نشان دهند مهارت موردتقاضای استان را دارند، می توانند دعوتنامه خود را از طریق دسته آموزش بین المللی دریافت نمایند.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر