قرعه کشی ۱۹ آگوست ۲۰۲۱ ساسکچوان

Saskatchewan view

قرعه کشی ۱۹ آگوست ۲۰۲۱ ساسکچوان کانادا / استان ساسکچوان در تاریخ نوزدهم آگوست، در قرعه کشی نامزدی استانی خود از ۴۹۶ داوطلب بالقوه مهاجرت دعوت کرد.

برنامه نامزدی استانی ساسکچوان SINP تعداد ۴۹۶ داوطلب را از طریق دو برنامه دعوت نمود. ۱۶۱ نفر امکان واجد شرایط بودن در زیر دسته اکسپرس انتری SINP را دارند و ۳۳۵ داوطلب هم در زیردسته مشاغل مورد تقاضا قرار دارند.

داوطلبان دعوت شده برای زیردسته اکسپرس انتری نیاز به حداقل امتیاز ابراز تمایل EOI ۷۱ داشتند. متقاضیان مشاغل مورد نیاز حد امتیاز اندکی کمتر و معادل عدد ۷۰ را داشتند.

در این قرعه کشی، مشاغل واجد شرایط متفاوتی برای هر دسته بندی وجود داشت. تعداد ۴۳ شغل واجد شرایط برای داوطلبین اکسپرس انتری و ۶۱ مورد برای مشاغل مورد تقاضا وجود داشت. لیست کامل مشاغل در وب سایت استانی وجود دارد.

هر دو گروه نیازمند ارزیابی اعتبار مدرک تحصیلی هستند تا نشان دهند که تحصیلات آنها در کشوری دیگر با استانداردهای کشور کانادا قابل مقایسه است.

اطلاعات در مورد زیردسته مشاغل موردتقاضای ساسکچوان

این زیردسته، اساس برنامه نامزدی استانی PNP است یعنی برای درخواست کنندگانی که فاقد پروفایل اکسپرس انتری هستند باز می باشد. این زیردسته برای نیروی کار بسیار ماهر، با تجربه در مشاغل مورد تقاضا در ساسکچوان می باشد که هنوز موفق به دریافت جاب آفر در استان نشده اند.

به منظور ارسال درخواست مهاجرت به کانادا از طریق این زیردسته، افراد خارجی نیاز دارند تا پروفایل ابراز تمایل EOI خود را در سیستم درخواست آنلاین SINP ایجاد کنند.

سیستم ابراز تمایل ساسکچوان به استان این اجازه را می دهد تا داوطلبین مهاجرتی که دارای پتانسیل رشد در این استان زیبا هستند را انتخاب نماید. داوطلبین بر مبنای تجربه کاری، تحصیلات، سطح زبان،‌ سن و ارتباطات در این استان ارزیابی شده تا توانایی خود جهت سکونت در ساسکچوان را به اثبات برسانند.

سپس برپایه سیستم ارزیابی نیروی کار ماهر بین المللی برنامه استانی ساسکچوان، امتیازی از ۱۰۰ دریافت می نمایند. سپس برای داوطلبین دارای بالاترین امتیاز دعوتنامه برای پیوستن به نامزدی استانی جهت دریافت اقامت دائمی کشور کانادا صادر می شود.

قرعه کشی ۱۹ آگوست ۲۰۲۱ ساسکچوان کانادا

درباره زیردسته اکسپرس انتری

زیردسته Express Entry یک برنامه نامزدی استانی پیشرفته است یعنی به سیستم اکسپرس انتری فدرال وصل می باشد.

اکسپرس انتری مدیریت کننده مخزن اطلاعات درخواست کنندگان در سه برنامه اصلی مهاجرتی کلاس اقتصادی کانادا به نام های: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، برنامه مشاغل حرفه ای فدرال و کلاس تجربه کانادایی می باشد.

داوطلبینی که دارای پروفایل های اکسپرس انتری هستند باید پروفایل ابراز تمایل EOI خود را هم برای استان ساسکچوان کانادا بسازند تا به نامزدی این استان دعوت شوند.

داوطلبینی که نامزدی خود را از این استان دریافت می نمایند، ۶۰۰ امتیاز اضافی از سیستم رتبه بندی جامع در سطح فدرال هم دریافت می کنند و دریافت دعوتنامه آنها برای ارائه درخواست اقامت دائم کانادا تضمین می شود.

قرعه کشی ۱۵ ژوئن استان ساسکچوان