قرعه کشی ۱۷ ژوئن منیتوبا / ۱۴۱ نفر دعوت شدند

Manitoba-17-June-Draw

قرعه کشی ۱۷ ژوئن منیتوبا / ۱۴۱ نفر دعوت شدند

قرعه کشی جدید منیتوبا باعث دعوت از ۱۴۱ داوطلب مهاجرت استانی شد. استان منیتوبای کانادا از آغاز سال ۲۰۲۱، ۳۷۰۵ دعوتنامه برای داوطلبین مهاجرت استانی صادر کرده است.

در مجموع ۱۴۱ درخواست کننده مهاجرت به استان منیتوبا در تاریخ ۱۷ ژوئن برای پیوستن به نامزدی استانی دعوت شدند.

اگر آنها نامزدی استان منیتوبا از طریق برنامه استانی MPNP را با موفقیت دریافت نمایند، این نامزدی استانی باعث حمایت از درخواست نهایی آنها برای اقامت دائمی کانادا می شود.

در تاریخ ۹ می ۲۰۲۱ تعداد ۱۵۰ نفر درخواست کننده نامزدی استان منیتوبا دعوت شده بودند.

داوطلبین نیروی کار ماهر لازم است که در سیستم ابراز تمایل استان منیتوبای کانادا EOI پروفایل داشته باشند تا دعوت شوند. نتایج این قرعه کشی برگزار شده به شرح زیر می باشد:

نیروی کار در منیتوبا: ۹۵ دعوتنامه با حداقل امتیاز EOI ۴۳۰

نیروی کار ماهر خارجی: ۲۴ دعوتنامه با حداقل امتیاز EOI ۷۰۳

دسته آموزشی بین المللی: ۲۲ دعوتنامه بدون نیاز به امتیاز EOI

در مجموع ۱۰ دعوتنامه که به توصیه نامه LAA هم معروف هستند برای داوطلبین اکسپرس انتری فرستاده شد.

قرعه کشی جدید بسیار شبیه دور قبلی قرعه کشی استان منیتوبا می باشد که در آن تعداد ۱۴۲ داوطلب یعنی یکی بیشتر از این دوره دعوتنامه دریافت کردند.

برنامه مهاجرتی کارآفرینی استان منیتوبا یک روش ایده آل برای بسیاری افراد محسوب می شود

برنامه های مهاجرتی استان منیتوبای کشور کانادا

اگر نیروی کار ماهر هستید و قصد مهاجرت به استان منیتوبا را دارید، نیاز است تا پروفایل ابراز تمایل خود را به وسیله برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ثبت نمایید. این کار باعث می شود تا امکان دریافت توصیه نامه LAA از طریق دسته های نیروی کار ماهر منیتوبا و یا نیروی کار ماهر خارجی را پیدا کنید.

سپس، منیتوبا داوطلبین را در مخزن ابراز تمایل EOI از ۱۰۰۰ امتیازی که برای عوامل اصلی فردی و ارتباطات استانی در نظر گرفته است، رتبه بندی می نماید.

داوطلبین خارجی لازم است تا ارتباطات خود در استان منیتوبای کانادا را از طریق پیوندهای نزدیک خانوادگی یا تجربه حضور قبلی در این استان و یا دریافت دعوتنامه به وسیله یکی از بخش های استخدامی استراتژیک استان نشان دهند. در زمان واجد شرایط قرار گرفتن درخواست شما، نیازی نیست که در استان منیتوبا زندگی کنید.

دانشجویان بین المللی که از یک موسسه آموزشی در منیتوبا فارغ التحصیل شده اند در صورتیکه دارای مهارت های موردتقاضا باشند، می توانند از طریق دسته آموزش بین المللی توصیه نامه LAA دریافت نمایند.

مطالب این صفحه در مورد قرعه کشی ۱۷ ژوئن منیتوبا و سایر موارد مرتبط با آن می باشد.

دعوت استان منیتوبا از داوطلبان اکسپرس انتری

روش اصلی که کانادا با آن درخواست های نیروی کار ماهر خود را مدیریت می کند، اکسپرس انتری است. شما می توانید روند نامزدی استانی PNP را نادیده گرفته و از طریق سیستم اکسپرس انتری برای دریافت اقامت دائم به دولت فدرال کانادا درخواست خود را ارائه نمایید.

لزوما همه کسانی که برای بازار کار استان منیتوبای کانادا مناسب هستند، امتیاز اکسپرس انتری بالایی دریافت نمی نمایند. با ورود به برنامه نامزدی استانی PNP، استان ها اجازه پیدا می کنند تا داوطلبینی را که در مخزن اکسپرس انتری هستند انتخاب کنند. سیستم نامزدی استانی به طور اتوماتیک ۶۰۰ امتیاز علاوه بر امتیاز کلی می دهد که تضمین کننده دریافت دعوتنامه ITA برای درخواست اقامت دائمی کشور کانادا خواهد بود.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر