قرعه کشی ۱۵ ژوئن ساسکچوان

saskatchewan PNP 255 invitations

قرعه کشی ۱۵ ژوئن ساسکچوان برای برنامه نامزدی استانی، با صدور ۲۵۵ دعوتنامه جدید انجام شد.

قرعه کشی ۱۵ ژوئن، با تمرکز بر داوطلبان اکسپرس انتری و مشاغل موردتقاضا را که دارای مهارت و تجربه در یکی از کارهای ۵۵ گانه هستند برگزار شد.

در این قرعه کشی استان ساسکچوان، ۲۵۵ دعوتنامه برای ارائه درخواست جهت نامزدی استانی صادر شد.

دعوتنامه ها مختص درخواست کنندگانی بود که امکان واجد شرایط شدن در برنامه نامزدی مهاجرتی ساسکچوان کانادا SINP و به ویژه در دسته نیروی کار ماهر بین المللی را داشتند. از بین دعوت شدگان، ۱۰۳ نفر احتمال واجد شرایط شدن برای زیردسته اکسپرس انتری استانی ساسکچوان را داشته و ۱۵۲ نفر از طریق زیردسته مشاغل موردتقاضا دعوت شده اند.

دو قرعه کشی جدید ساسکچوان با دورهای انتخابی قبلی که از طریق سیستم ابزار تمایل EOI نیروی کار ماهر بین المللی انجام شده بود قابل مقایسه است. استان ساسکچوان کانادا در طی چند ماه اخیر هر دو هفته یکبار بیش از ۲۵۰ دعوتنامه صادر کرده است.

بدون در نظر گرفتن دسته انتخابی، داوطلبین دعوت شده نیازمند امتیاز ابزار تمایل حداقل ۸۲ هستند تا دعوت شوند. همچنین ارزیابی معرفی نامه های تحصیلی نیاز است تا نشان دهند که تحصیلات آنها در خارج از کانادا با استاندارد و تجربه کاری کانادا در یکی از مشاغل ۵۵ گانه موردتقاضا که در وب سایت استانی نوشته شده اند قابل مقایسه است.

صدور ۲۵۹ دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت به استان ساسکچوان کانادا

اطلاعات در مورد زیردسته مشاغل موردتقاضای ساسکچوان

این زیردسته، اساس برنامه نامزدی استانی PNP است یعنی برای درخواست کنندگانی که فاقد پروفایل اکسپرس انتری هستند باز می باشد. این زیردسته برای نیروی کار بسیار ماهر، با تجربه در مشاغل مورد تقاضا در ساسکچوان می باشد که هنوز موفق به دریافت جاب آفر در استان نشده اند.

به منظور ارسال درخواست مهاجرت به کانادا از طریق این زیردسته، افراد خارجی نیاز دارند تا پروفایل ابراز تمایل EOI خود را در سیستم درخواست آنلاین SINP ایجاد کنند.

سیستم ابراز تمایل ساسکچوان به استان این اجازه را می دهد تا داوطلبین مهاجرتی که دارای پتانسیل رشد در این استان زیبا هستند را انتخاب نماید. داوطلبین بر مبنای تجربه کاری، تحصیلات، سطح زبان،‌ سن و ارتباطات در این استان ارزیابی شده تا توانایی خود جهت سکونت در ساسکچوان را به اثبات برسانند.

سپس برپایه سیستم ارزیابی نیروی کار ماهر بین المللی برنامه استانی ساسکچوان، امتیازی از ۱۰۰ دریافت می نمایند. سپس برای داوطلبین دارای بالاترین امتیاز دعوتنامه برای پیوستن به نامزدی استانی جهت دریافت اقامت دائمی کشور کانادا صادر می شود.

قرعه کشی ۱۵ ژوئن ساسکچوان

همچنین می توانید در مورد برنامه کارآفرینی ساسکچوان بیشتر بخوانید

درباره زیردسته اکسپرس انتری

زیردسته Express Entry یک برنامه نامزدی استانی پیشرفته است یعنی به سیستم اکسپرس انتری فدرال وصل می باشد.

اکسپرس انتری مدیریت کننده مخزن اطلاعات درخواست کنندگان در سه برنامه اصلی مهاجرتی کلاس اقتصادی کانادا به نام های: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، برنامه مشاغل حرفه ای فدرال و کلاس تجربه کانادایی می باشد.

داوطلبینی که دارای پروفایل های اکسپرس انتری هستند باید پروفایل ابراز تمایل EOI خود را هم برای استان ساسکچوان کانادا بسازند تا به نامزدی این استان دعوت شوند.

داوطلبینی که نامزدی خود را از این استان دریافت می نمایند، ۶۰۰ امتیاز اضافی از سیستم رتبه بندی جامع در سطح فدرال هم دریافت می کنند و دریافت دعوتنامه آنها برای ارائه درخواست اقامت دائم کانادا تضمین می شود.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر