قرعه کشی تجربه کانادایی ۲۲ جولای

CEC 22 July

قرعه کشی تجربه کانادایی ۲۲ جولای / دومین امتیاز پایین قرعه کشی تجربه کانادایی

امتیاز جامع رتبه بندی در قرعه کشی جدید کلاس تجربه کانادایی برای دومین بار پایین ترین امتیاز که معادل حداقل ۳۵۷ بود، را تجربه کرد. در مجموع ۴۵۰۰ داوطلب اکسپرس انتری دعوتنامه های خود را برای ارائه درخواست اقامت دائمی کانادا دریافت نمودند. اگر دارای حداقل امتیاز بودند تنها در شرایطی شامل این قرعه کشی می شدند که پروفایل خود را پیش از ۱۴ فوریه ۲۰۲۱ ثبت کرده بودند و در این حالت واجد شرایط قانون تای بریک قرار می گرفتند.

در دور قبلی دعوت های انجام شده کلاس تجربه کانادایی، ۴۵۰۰ داوطلب با حد امتیازی ۳۶۹ دعوت شدند و دور قبل از آن هم امتیاز ۳۵۷ بود. کمترین امتیاز مربوط به زمانی بود که اداره مهاجرت کانادا، داوطلبان CEC را با حداقل امتیاز ۷۵ در تاریخ ۱۳ فوریه دعوت کرد.

می توانید با پر کردن فرم ارزیابی، مشاوره رایگان خود را در مورد این برنامه یا دیگر برنامه های مهاجرتی کانادا دریافت نمایید.

قرعه کشی تجربه کانادایی ۲۲ جولای

نمونه ای فرضی از شخصی که امکان دعوت در قرعه کشی اخیر را داشته است:

شیما ۳۶ ساله و دارای مدرک کارشناسی است و در کانادا به عنوان تحلیلگر پایگاه های داده به مدت بیش از یکسال کار کرده است. پیش از آمدن به کانادا، به مدت شش سال در این زمینه فعال بوده است. شیما تسلط حرفه ای به زبان انگلیسی دارد، امتیاز سیستم جامع رتبه بندی CRS او ۴۵۶ است که برای دریافت توصیه نامه ITA در قرعه کشی اکسپرس انتری اخیر کفایت می کند.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر