راهنمای ثبت نام شش روش جدید مهاجرتی کانادا

express entry Canada

شش روش جدید مهاجرتی کانادا

راهنمای ثبت نام شش روش جدید مهاجرتی کانادا؛ همه آن چیزی است که شما برای دریافت اقامت موقت در کانادا به آن نیاز دارید تا اطلاعاتی در مورد آن بدانید. بنابراین کانادا راهنمای کامل برای شش روش جدید مهاجرتی جهت فارغ التحصیلان بین المللی و مشاغل ضروری را انتشار داده است.

 

راهنمای موجود بر روی وب سایت دولتی، دستورالعمل های رسمی در مورد اینکه چطور برای روش های مهاجرتی جدید که دارای مدت زمان محدودی هم هستند و در ششم ماه می آغاز می شوند را ارائه می نماید.

 

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC پذیرش درخواست ها را در پنجم ماه نوامبر و زمانی که جریان درخواست ها به حداکثر ظرفیت خود رسید متوقف می کند.

 

لیست شش روش جدید مهاجرتی و تعداد مورد نیاز برای هرکدام

  1. کارکنان در کانادا – دسته A برای کارکنان بخش مراقبت سلامت (۲۰ هزار درخواست)
  2. کارکنان در کانادا – دسته B برای کارکنان ضروری غیر درمانی (۳۰ هزار درخواست)
  3. فارغ التحصیلان بین المللی (۴۰ هزار درخواست)
  4. کارکنان در کانادا – دسته A برای کارکنان بخش سلامت که به زبان فرانسه صحبت می کنند (بدون محدودیت)
  5. کارکنان در کانادا – دسته B برای کارکنان ضروری غیر درمانی که به زبان فرانسه صحبت می کنند (بدون محدودیت)
  6. فارغ التحصیلان بین المللی که به زبان فرانسه صحبت می کنند (بدون محدودیت)

 

نکات مهم راهنمای کامل شش روش جدید مهاجرتی ویژه فارغ التحصیلان بین المللی و مشاغل ضروری

 

پیش از ارائه درخواست این نکات را یادداشت نمایید:

  • باید در زمان ارائه درخواست خود در کانادا مشغول به کار باشید.
  • در زمان ارائه درخواست می توانید در هر شغلی مشغول به کار باشید. اگر به عنوان کارگر ضروری درخواست می دهید، لازم است ۱۵۶۰ ساعت کاری در شغل واجد شرایط ذکر شده در طی سه سال گذشته داشته باشید و فارغ التحصیلان نیاز به اعتبار کانادایی دارند.
  • شما باید درخواست خود را به صورت کامل و حاوی همه مدارک شامل آزمون های زبان و فیش پرداختی هزینه ها ثبت نمایید.
  • اگر بخواهید می توانید در چندین دسته ثبت نام کنید، اما باید هزینه هرکدام را هم پرداخت نمایید.

 

راهنمای ثبت نام شش روش جدید مهاجرتی کانادا

 

  • فرآیند ورودی با اولویت زمانی انجام خواهد شد

اگر در حال حاضر در کبک زندگی می کنید، همچنان می توانید واجد شرایط باشید و می توانید به افسر مربوطه اظهار نمایید که قصد جابجایی به استان دیگری را داشته اید یا پیشنهاد کاری در یک استان دیگر را به وی نشان دهید.

  • تجربه خوداشتغالی در این دسته ها به حساب نمی آید

مدارک بجز فرم نماینده نیازی به امضا با خودکار ندارند. یک گواهی در انتهای درخواست آنلاین وجود دارد که به عنوان امضا در نظر گرفته می شود. می توانید مبالغ را قبلاً پرداخت کرده و رسید آن را در درخواست خود آپلود نمایید یا اینکه از طریق پرتال آنلاین این کار را انجام دهید. اگر مبلغ بیشتری پرداخت کنید، IRCC شروع به بررسی درخواست شما کرده و به شما اضافی مبلغ را بازمی گرداند.

یک ابزار تشخیص صلاحیت در وب سایت دولتی وجود دارد. این ابزار به شما اجازه می دهد تا دسته مهاجرتی که مدنظرتان هست را انتخاب کرده و ملزومات آن را مشاهده نمایید. این یک مرحله ضروری محسوب نمی شود ولی برای کسب اطلاعات شما مناسب است.

در ادامه می توانید یک حساب کاربری ایجاد نمایید. سپس، لیست مدارک را خواهید دید. شما باید با برخی از شرایط و ضوابط موجود موافقت نمایید. در ادامه می توانید با آدرس ایمیل خود و یک پسورد حساب کاربری را درست کنید. پیامی به آدرس ایمیل شما فرستاده می شود که حاوی کد تایید می باشد و آن را کپی کرده و در سایت قرار می دهید. در این مرحله شما وارد حساب کاربری خود شده اید.

در ادامه لیست مدارک را خواهید دید. فرم فاقد امضاء می باشد و گواهی موجود در انتهای آن حکم امضا را دارد. تنها فرمی که نیاز به امضا با خودکار دارد فرم نماینده است. همچنین از شما خواسته می شود تا سایر مدارک شامل تاییدیه شغلی یا تجربه تحصیل در کانادا را ارسال نمایید.

همچنین نیاز به بایومتری برای سنین بین ۱۴ تا ۷۹ سال وجود دارد حتی اگر در گذشته این کار را انجام داده باشید. IRCC در زمان بایومتری نامه ای به شما ارسال می کند اما هزینه بایومتری را باید زمانی که درخواست خود را ثبت می کنید بپردازید. از روزی که نامه بایومتری را دریافت کردید، سی روز فرصت دارید تا این کار را انجام دهید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و رفع مشکلات خود در زمینه مهاجرت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین اطلاعات و اخبار در اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر (visaprp)