دعوت ۲۵۹ نفر به پذیرش ساسکچوان

canada Saskatchewan

دعوت ۲۵۹ نفر به پذیرش ساسکچوان – دولت ساسکاچوان طی پذیرش جدید مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود، ۲۵۹ متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز را دعوت کرد تا تقاضای خود برای انتخاب شدن از طرف استان و در نهایت اقامت دائم کانادا را ارائه نمایند.

حداقل امتیاز متقاضیان ۷۰ بوده است. از این تعداد دعوتنامه، ۱۳۶ دعوتنامه برای متقاضیان زیرمجموعه اکسپرس انتری ساسکاچوان و ۱۲۹ دعوتنامه برای متقاضیان مشاغل مورد نیاز صادر شده است.

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان این متقاضیان را از دو زیرمجموعه مسیر مهاجرتی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز انتخاب کرده است. لازم به ذکر است با اینکه داشتن پیشنهاد کار جزو شرایط نبوده است متقاضیان می بایست پروفایل ابراز تمایل خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت می کردند و در یکی از ۶۳ شغل مورد نیاز و اعلام شده در وبسایت دولت ساسکاچوان سابقه می داشتند.

همچنین گفتنی است که استان ساسکاچوان از ماه نوامبر ۲۰۲۰ به متقاضیان دو زبانه که به هر دو زبان انگلیسی و فرانسه تسلط دارند امتیاز بیشتری اعطا می کند.

دعوت ۲۵۹ نفر به پذیرش ساسکچوان

متقاضیان علاقه مند به مهاجرت به ساسکاچوان باید پروفایل EOI خود را ایجاد کنند و با نشان دادن سابقه کار، مهارت های زبانی، سن و ارتباطات، توانایی خود را برای اسکان و تشکیل زندگی در ساسکاچوان ثابت کنند. برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان پروفایل متقاضیان را ارزیابی کرده و در شبکه رتبه بندی به آنها از ۱۰۰ امتیاز می دهد. سپس از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می کند که تقاضای خود برای اقامت دائم کانادا را ارائه کنند. علاوه بر این مدارک تحصیلی و شغلی متقاضیان می بایست معادل یابی شده باشد تا مشخص شود که مدارک اخذ شده در خارج چه نسبتی با مدارک کانادایی دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و رفع مشکلات خود در زمینه مهاجرت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین اطلاعات و اخبار در اینستاگرام موسسه