درخواست سوپر ویزای کانادا برای والدین

Supervisa Canada for parents

درخواست سوپر ویزای کانادا برای والدین / در این مطلب، چگونگی درخواست و ثبت سوپر ویزای والدین و پدر بزرگ و مادربزرگ ها آورده شده است.

سوپر ویزا به والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها این امکان را می دهد تا در مدت دوره ۱۰ ساله، چندین بار به کشور کانادا ورود داشته باشند. در ابتدا، می توانند برای مدت بیش از دو سال به کانادا بیایند بدون اینکه نیاز به تجدید وضعیت داشته باشند و سپس می توانند چندین بار در طی دوره ای ۱۰ ساله به کشور وارد شوند.

این ویزا در طی سال ارائه می شود و جایگزینی برای برنامه والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها PGP و کسانی که قصد تجدید دیدار با خانواده خود به صورت موقت را دارند، می باشد. به دلیل اینکه تقاضا برای PGP بالا بوده و ظرفیت آن محدود است، سوپر ویزا امکان مناسبتری برای بازدید اقوام و دور هم جمع شدن آنها می دهد. به طور خاص، مناسب شهروندان کشورهایی است که نیازمند ویزای اقامت موقتی TRV برای سفر به کانادا هستند و در این شرایط نیازی به درخواست چندین باره ویزای توریستی نخواهد بود.

افراد واجد شرایط سوپر ویزای کانادا

والدین و پدربزرگ و مادربزرگ افراد شهروند کانادا و دارندگان اقامت دائمی امکان واجد شرایط قرار گرفتن برای درخواست سوپر ویزا را دارند. آنها نباید به دلایل سلامت یا جرایم از ورود به کانادا منع شده باشند و شاید نیاز به داشتن شرایط خاصی که دفتر ویزا مقرر کرده است هم باشند.

این ویزا فقط برای والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ های کانادایی ها ارائه می شود.

جزییات برنامه والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها کانادا ۲۰۲۱

روش درخواست سوپر ویزای کانادا

متقاضی باید از خارج خاک کانادا درخواست بدهد. روند رسیدگی به سوپر ویزا مشابه روند ویزای موقتی TRV است، اما اداره مهاجرت کانادا نیاز دارد تا مطمئن شود والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها در طی دوره اقامت در کانادا به خوبی مورد حمایت قرار می گیرند. برخی از مدارک اضافی شامل نامه امضا شده از فرزند یا نوه کانادایی و بیمه پزشکی حداقل به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار از یک شرکت بیمه ای کانادایی می باشد.

نامه باید شامل قول حمایت مالی در طی مدت حضور شخص در کانادا باشد. شخص کانادایی باید شرایط شهروندی و اقامت خود را با مدارک به اثبات برساند و لیستی از افراد خانواده خود هم ارائه دهد.

بیمه درمانی باید برای حداقل یکسال از تاریخ ورود اعتبار داشته باشد. برای دریافت ویزا، شخص متقاضی باید اثبات نماید که بیمه را پرداخت کرده است.

همچنین، افسر مهاجرت به این مطلب توجه دارد که متقاضی در پایان مدت اقامت قانونی خود کانادا را ترک می کند یا خیر. به نقل از وب سایت دولتی، آنها میزان وابستگی شخص به کشور زادگاه خود، هدف از سفر، خانواده و شرایط مالی و شرایط سیاسی کشور مبدا را بررسی می نمایند.

مدارک لازم برای اسپانسرشیپ پدر و مادر

مسیر مهاجرت برای والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها

برنامه PGP به کانادایی ها اجازه می دهد تا اسپانسر پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ خود جهت مهاجرت به این کشور شوند. امسال، متقاضیان PGP در هفته آغاز شده از ۲۰ سپتامبر به وسیله لاتاری انتخاب می شوند.

۳۰ هزار داوطلبی که دعوت خواهند شد، قبلا تمایل خود برای اسپانسر شدن را در بازه زمانی ۱۳ اکتبر تا ۳ نوامبر ۲۰۲۰ اعلام کرده بودند.