درباره ویزای توریستی کانادا

About visitor visas to Canada

درباره ویزای توریستی کانادا / اگر قصد آمدن به کانادا به شکل موقت را دارید، نیاز به ویزای اقامت موقت TRV دارید مگر اینکه شهروند کشوری باشید که معاف از ویزا است. این مسئله شامل توریست ها، نیروی کار خارجی موقت و دانشجویان خارجی می شود.

ویزای TRV به وسیله دفاتر ویزای مهاجرتی کانادا در خارج از این کشور صادر می شود. ممکن است مسافرین به دلیل داشتن سوابق کیفری یا مشکلات پزشکی مجاز به دریافت این نوع ویزا نشوند. شهروندان برخی از کشورها نیازمند ثبت اطلاعات بیومتریک خود هستند. بعضی از درخواست کنندگان ویزا در صورتیکه قصد ماندن در کانادا را داشته باشند و اخیرا به کشورهای خاصی سفر کرده باشند و یا قصد کار کردن در مشاغل خاصی را داشته باشند، نیازمند گذراندن تست های پزشکی هستند.

همچنین، لازم است که شخص توان اثبات این مطلب را داشته باشد که در طی دوره اقامت موقتی امکان پرداخت هزینه های خود را دارد.

در کل، ویزای TRV به مسافرین اجازه اقامت به مدت شش ماه در کانادا را می دهد و می تواند برای چندین ورود مورد استفاده قرار گیرد. امکان درخواست تمدید آن از داخل کشور کانادا هم وجود دارد.

در اختیار داشتن این نوع ویزا لزوما به این معنی نیست که افسر مرزی مجوز ورود مسافر به کانادا را صادر می کند. در ورودی فرودگاه، همه توریست ها باید نشان دهند که هدف از حضور آنها در کانادا، ماهیت موقت دارد.

افسران مهاجرت اگر فکر کنند که شخص قصد خروج از کانادا در زمان منقضی شدن ویزای توریستی خود را ندارند، از ورود آنها جلوگیری می کنند.

ویزای توریستی پنج ساله کانادا (مولتیپل)

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر