تمدید محدودیت سفر به کانادا تا یکماه دیگر

travel to Canada

سفر به کانادا / ترودو پیشنهاد داد مرز کانادا و آمریکا زمانی که حداقل ۷۵ درصد کانادایی ها واکسینه شدند بازگشایی شود.

کانادا محدودیت های سفر که در اثر شیوع کرونا ایجاد شده است را تمدید کرد اما نشانه هایی روشن به باز شدن مرزها دیده می شود. سفر به کانادا از همه کشورها منجمله ایالات متحده تا ۲۱ ژوئن شامل محدودیت می شود.

به منظور پیشگیری از شیوع و توسعه کرونا، محدودیت های فعلی برای همه سفرهای غیرضروری میان کانادا و آمریکا تا ۲۱ ماه ژوئن یعنی یک ماه دیگر برقرار خواهد ماند. مرزهای کانادا از یکسال گذشته بر روی سفرهای غیرضروری بسته شده است و برای نخستین بار از آن زمان، چشم انداز پایان محدودیت های سفر مشخص شده است.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در ۱۸ می عنوان نمود که مرزهای جنوبی با ایالات متحده به محض اینکه سه چهارم کانادایی ها واکسینه شوند امکان بازگشایی دارند.

براساس وب سایت ردیابی کوودی ۱۹ که به وسیله دانشجوی دانشگاه ساسکچوان توسعه یافته است، بیش از ۴۶ درصد از کانادایی ها نخستین دز واکسن خود را دریافت کرده اند. این مباحث به تازگی مطرح شده اند و بازگشایی مرز کانادا در حال حاضر قریب الوقوع تلقی نمی شود. این موضوع بستگی موارد ابتلای به کووید ۱۹ در هر دو کشور کانادا و آمریکا و همچنین درصد جمعیت واکسینه شده آنها دارد.

چه کسانی می توانند در این شرایط به کانادا سفر کنند؟

محدودیت های سفر تنها برای سفرهای غیرضروری مانند تفریحی، خرید و یا توریستی لحاظ می شوند. در حال حاضر، اشخاصی از این محدودیت های مستثنی هستند که شامل کانادایی ها، افراد دارای اقامت دائم و خانواده های آنها می باشند. به علاوه، نیروی کار خارجی موقت هم به مانند دانشجویان بین المللی که در موسسه آموزشی حضور داشته و دارای طرح آمادگی کووید۱۹ هستند هم معاف هستند. افرادی که به کانادا می آیند باید تست منفی کرونای خود را که ۷۲ ساعت قبل از رسیدن به کانادا دریافت شده نشان دهند. همچنین نیاز است تا تست دیگری در موقع رسیدن انجام دهند. مسافرین به کانادا باید در هتلی مورد تایید دولت به مدت سه روز و تا رسیدن نتایج تست در قرنطینه بمانند. هر کسی که به کانادا سفر می کند باید برای ۱۴ روز در قرنطینه باقی بماند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به کانادا، دریافت مشاوره رایگان مهاجرت و … می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین اطلاعات و اخبار مهاجرت به کشور کانادا در اینستاگرام موسسه