تعداد نامزدی استانی انتاریو در ۲۰۲۱

Photo of Ontario- Canada

استان انتاریوی کانادا پیش بینی کرده است که بیش از ۸۳۵۰ فرد را برای برنامه استانی خود در طی سال جاری ثبت می نماید.

هر ساله، هر کدام از استان های کانادا تعداد نامزدهای استانی را برای کسب اقامت دائمی ثبت می کنند. استان انتاریوی کانادا هم به تازگی تعداد اختصاص یافته در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده است.

دولت فدرال کانادا به استان انتاریو اجازه داده است تا ۸۳۵۰ نفر را به علاوه ۲۵۰ سهمیه ویژه برای نیروی کار موقت برای مشاغل موجود در دسته بندی شغلی ملی NOC در سطح C ثبت نماید. مشاغل ذکر شده به طور کلی نیازمند تحصیلات دبیرستان یا آموزش خاص شغلی دارند.

در مقایسه با سال ۲۰۲۰، استان مذکور ۸۰۵۴ داوطلب اصلی را علیرغم بسته بودن مرزهای کانادا و دیگر مشکلات مربوط به همه گیری کرونا دعوت کرده بود.

در عین حال، سال ۲۰۲۱ سالی نوین برای برنامه مهاجرت استانی انتاریو محسوب می گردد. سالی که برنامه مهاجرتی این استان، سیستم ابراز تمایل EOI را برای برنامه های زیرمجموعه گروه پیشنهاد شغلی کارفرما ارائه نمود. یعنی داوطلبین مهاجرت می توانند در هر زمان برای دریافت نامزدی استانی از طریق برنامه مذکور شانس خود را امتحان نمایند.

نیروی متخصص انتاریو

مهاجرت به استان انتاریوی کانادا از طریق برنامه نامزدی استانی

این استان کشور کانادا محبوبترین مقصد برای مهاجرین تازه وارد محسوب می گردد. در واقع، برنامه های مهاجرتی متعددی برای افرادی که قصد دارند انتاریو را به عنوان خانه جدید خود انتخاب کنند طراحی کرده است.

برنامه مهاجرت استانی برای این طراحی شده است تا به استان های کشور کانادا اجازه دهد که نیازهای مشخص در حوزه اقتصادی منطقه خود را به وسیله آن برآورده سازند. در واقع، بسیاری از مهاجرینی که با این برنامه به مقصد خود رسیده اند در بازار کار استان مذکور موفق بوده اند و در نخستین سال حضور خود در استان موفق به یافتن شغل شده اند.

استان انتاریوی کانادا

بهترین برنامه برای شما جهت مهاجرت به انتاریو کدام است؟

پاسخ به این پرسش درباره هر شخص بستگی کامل به وضعیت و شرایط او دارد. برای برخی از برنامه های استانی، شما می توانید بدون اینکه در کانادا حاضر باشید درخواست ارائه نمایید مانند گروه اولویت سرمایه انسانی. سایر موارد مثل گروه تحصیلات تکمیلی نیازمند این است که پیشنهاد کاری داشته یا حداقل تحصیلات محلی را طی کرده باشید.

دو دسته عمده در مهاجرت استانی وجود دارد. دسته پایه مانند گروه پیشنهاد کاری کارفرما به صورت مستقل در استان اجرایی می شود. دسته پیشرفته مانند گروه اکسپرس انتری انتاریو که داوطلبینی را که دارای پروفایل ثبت شده در سیستم اکسپرس انتری هستند دعوت می نماید.

نامزدی استانی تضمین کننده دریافت اقامت دائم کانادا نیست. اما می تواند پشتیبان درخواست شما محسوب گردد. تنها دولت مرکزی کاناداست که می تواند تصمیم نهایی را در مورد متقاضیان مهاجرت اتخاذ نماید.

مهاجرت کانادا – کارآفرینی انتاریو – خارج از کلان شهر تورنتو

اکسپرس انتری و استان انتاریوی کانادا

نیازی نیست که شما در برنامه مهاجرت استانی جهت رفتن به انتاریو درخواست بفرستید. سیستم اکسپرس انتری به شما این اجازه را می دهد تا به صورت مستقیم برای دولت فدرال اقدام نمایید. این روش برای متقاضیان مهاجرت به کانادا که قصد دارند سریعا به نتیجه برسند طراحی شده و این کشور داوطلبین سطح بالا را برای اقامت دائمی و جذب شدن به بازار کار انتخاب می نماید.

برای پیوستن از طریق برنامه اکسپرس انتری، لازم است تا در یکی از سه برنامه مهارتی فدرال واجد شرایط باشید که شامل: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، کلاس تجربه کانادایی یا برنامه حرفه های مهارتی فدرال می باشند.

به محض آنکه پروفایل خود را در مخزن مربوطه ثبت کردید و همه مدارکتان را آپلود نمودید، برمبنای سن، تجربه شغلی، تحصیلات، سطح زبان و دیگر عوامل امتیازی دریافت می نمایید.

داوطلبینی که دارای بالاترین امتیازات باشند برای ارائه درخواست جهت اقامت دائم از طریق قرعه کشی متداول اکسپرس انتری دعوت می شوند.

برای مهاجرت به کانادا می توانید فرم ارزیابی رایگان ما را پر نمایید

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به کشور کانادا، دریافت مشاوره رایگان و … می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین اطلاعات و اخبار مهاجرت به کشور کانادا در اینستاگرام موسسه