افزایش زمان اقامت گردشگری کانادا

top-view

افزایش زمان اقامت گردشگری کانادا – چطور مدت اقامت خود را به عنوان یک گردشگر در کانادا افزایش دهید

اگر به عنوان یک گردشگر به کانادا وارد شده اید و مدت زمان اقامت شما رو به پایان است، آنچه برای تمدید اقامت خود به آن نیاز دارید در اینجا گفته شده است.

با توجه به بسته شدن مرزها، ممنوعیت سفر و محدودیت های ایجاد شده، اگر شما به عنوان گردشگر در کانادا حضور داشته باشید ممکن است در جستجوی راهی برای تمدید مدت اقامت خود باشید.

به طور کلی، ویزاهای گردشگری به افراد خارجی مجوز حضور قانونی به مدت شش ماه در کانادا را می دهد. در پایان این دوره، حضور قانونی گردشگر به اتمام رسیده و آنها باید خاک کانادا را ترک نمایند.

اگر شرایط شما هم این چنین است، شاید قصد داشته باشید تا اقامت خود را بیشتر از این مهلت تمدید نمایید.

برای انجام این کار، نیاز دارید تا در شرایطی که ویزای گردشگری شما که به نام ویزای اقامت موقت TRV هم نامیده می شود، همچنان دارای اعتبار است، درخواستی را برای اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC ثبت نمایید. TRV سندی رسمی محسوب می شود که به وسیله دفتر ویزای کانادا صادر شده و در پاسپورت ملیت های خارجی درج شده است. این مدرک تایید می کند که شما دارای شرایط لازم جهت ورود به کانادا برای اقامت موقتی هستید.

برای تمدید اقامت خود در کانادا به عنوان یک گردشگر، باید برای سابقه بازدید خود درخواست ثبت نمایید. این مدرک دارای تاریخ انقضایی است که شما در بازه زمان مذکور یا باید کشور را ترک نمایید و یا درخواست تمدید جهت ماندن قانونی در کانادا ارائه کنید. در نظر داشته باشید که سابقه بازدید امکان ورود دوباره شما به خاک کانادا در صورت خروج از کشور را تضمین نمی نماید.

اگر ویزای گردشگری فعلی شما در حین بررسی درخواست تمدید منقضی می شود، شما امکان ماندن در کانادا تا زمان اخذ تصمیم برای درخواستتان را دارید. در حین این دوره، شرایط اقامت گردشگری شما به مدت بیشتر از زمان انقضای ویزا تمدید شده و امکان حضور شما در کانادا را فراهم می نماید.

اما اگر شرایط ویزای گردشگری شما در حال حاضر منقضی شده باشد، اگر همچنان ملزومات و شرایط اولیه را داشته باشید ممکن است بتوانید ویزای خود را حفظ نمایید.

افزایش زمان اقامت گردشگری کانادا

چه مدت می توانید در کانادا بمانید؟

بجز کسانی که شهروندی دارند، افرادی که تمایل به ورود به کانادا برای اهداف موقتی مانند گردشگری، کارگران خارجی موقت و دانشجویان بین المللی را دارند باید ویزای TRV را دریافت نمایند. بیشتر افراد می توانند برای حدود شش ماه در کانادا اقامت داشته باشند. کسانی که موقع ورود به کانادا در پاسپورتشان مهر درج شده است، باید مطابق تاریخ مندرج در مهر کشور را ترک نمایند. کسانی که سابقه بازدید خود را ثبت کرده اند باید پیش از تاریخ انقضای درج شده در سابقه بازدید کانادا را ترک نمایند.

در شرایطی که پاسپورت فاقد مهر درج شده باشد، افراد خارجی می توانند تنها به مدت شش ماه از تاریخ اولین ورود خود و یا قبل از انقضای پاسپورت (هرکدام که زودتر فرا برسد) در کانادا بمانند.

امکان ارسال درخواست برای ویزای گردشگری علیرغم محدودیت موجود برای سفر وجود دارد اما فقط افرادی که معاف از این محدودیت ها هستند اجازه ورود به کانادا در این دوره را دارند.

سیاست موقتی که به گردشگران اجازه می دهد تا برای مجوز کار درخواست ثبت نمایند

در ۲۴ آگوست ۲۰۲۰، IRCC ضوابط خاصی را معرفی کرد که به افراد با ملیت خارجی که با پیشنهاد شغلی معتبر در کانادا هستند اجازه می دهد تا برای مجوز کار ویژه اقدام نمایند. قبلا، بازدیدکنندگان نیاز داشتند تا پیش از آمدن به کانادا برای مجوز شغلی اولیه خود درخواست بدهند. اگر آنها در زمانی که برای مجوز شغلی تایید شده بودند در کشور به عنوان بازدیدکننده حضور داشتند، لازم بود تا کانادا را ترک کرده و برای فعال شدن آن دوباره به کشور بازگردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و رفع مشکلات خود در زمینه مهاجرت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین اطلاعات و اخبار در اینستاگرام موسسه