۶۰۰۰ داوطلب تجربه کانادایی دعوت شدند

CEC 24 June Invited

۶۰۰۰ داوطلب تجربه کانادایی دعوت شدند

آخرین پذیرش اکسپرس انتری کشور کانادا در تاریخ ۲۴ ژوئن برگزار شد و ۶۰۰۰ درخواست کننده کلاس تجربه کانادایی با امتیاز ۳۵۷ دعوتنامه های خود برای اقدام جهت اقامت دائمی کانادا را دریافت نمودند.

پروفایل اکسپرس انتری این افراد پیش از تاریخ ۱۷ فوریه سال جاری ارائه شده بود.

در طی سال جاری، برنامه مهاجرتی کشور کانادا که مرتبط با اکسپرس انتری هستند منجر به ورود ۱۰۸۵۰۰ نفر مهاجر تازه وارد به این کشور شدند. دعوتنامه های صادر شده در سال ۲۰۲۱ در مقایسه با سال گذشته بیشتر شده است. در پذیرش تاریخ ۱۳ فوریه امسال، اداره مهاجرت کانادا برای همه درخواست کنندگان کلاس تجربه کانادایی دعوتنامه صادر نمود.

افراد متقاضی کلاس تجربه کانادایی CEC دارای سابقه کاری در کشور کانادا هستند. این مسئله باعث می شود تا افراد سریعتر مشغول به کار شوند و امکان کسب درآمد بیشتری را در مقایسه با سایرین داشته باشند.

همچنان اداره مهاجرت کانادا برای کسانی که اکنون در خاک کانادا حضور دارند اولویت قائل است. در حدود ۷۷ درصد از درخواست کنندگان اکسپرس انتری که اکنون در کشور کانادا به سر می برند برای کلاس تجربه کانادایی واجد شرایط هستند.

همین الان می توانید با پر کردن فرم ارزیابی، مشاوره رایگان خود را در مورد این برنامه یا دیگر برنامه های مهاجرتی کانادا دریافت نمایید.

یک نمونه فرضی از افراد دعوت شده

کامران ۳۶ ساله و دارای مدرک کارشناسی است. او به مدت یکسال سابقه کاری در کانادا و به عنوان تحلیلگر مالی دارد. قبل از آمدن به کانادا در کشور خودش در مشاغلی مشابه به مدت شش سال کار کرده است. کامران زبان انگلیسی را به شکلی روان و راحت صحبت می کند. امتیاز سیستم جامع رتبه بندی CRS او ۴۵۶ است که برای دریافت دعوتنامه در قرعه کشی انجام شده اکسپرس انتری کفایت می کند.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر