کاهش دوره درخواست اکسپرس انتری

Canada reduces express entry period

کاهش دوره درخواست اکسپرس انتری کانادا به ۶۰ روز

ضوابط مربوط به کووید ۱۹ که به متقاضیان اکسپرس انتری اجازه می داد تا در مدت ۹۰ روز درخواست خود را ارائه نمایند به ۶۰ روز کاهش پیدا کرد. در این حالت، داوطلبین اکسپرس انتری کانادا مثل گذشته پس از دریافت دعوتنامه برای ثبت درخواست خود ۶۰ روز زمان دارند.

از تاریخ ۲۹ ژوئن، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC دوره ۹۰ روزه را به ۶۰ روز کاهش داد. به گفته این اداره، کاهش زمان به ۶۰ روز به سازمان اجازه می دهد تا حجم بیشتری از درخواست ها را بررسی نماید.

همچنان ضوابط خاصی برای درخواست کنندگانی که تحت تاثیر محدودیت های بهداشتی عمومی مربوط به کرونا قرار گرفته اند وجود خواهد داشت. لیست کامل آن در سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا ارائه شده است. به طور کلی، این موارد مربوط به افرادی است که هنوز برای مهاجرت کانادا اقدام نکرده اند، داوطلبینی که هنوز در مراحل بررسی مدارکشان هستند، دارندگان تاییدیه اقامت دائمی COPR و سایر موارد می شود.

داوطلبین اکسپرس انتری که پیش از تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۲۱ برای ارائه درخواست دعوت شده بودند همچنان ۹۰ روز زمان دارند تا درخواست هایشان را برای اقامت دائمی ثبت نمایند. در نتیجه، کسانی که در قرعه کشی اکسپرس انتری قبلی دعوت شده بودند شامل کاهش دوره درخواست اکسپرس انتری نیستند. قوانین جدید به داوطلبینی که در هفته های آتی دعوت می شوند مربوط می شود.

همین الان می توانید با پر کردن فرم ارزیابی، مشاوره رایگان خود را در مورد این برنامه یا دیگر برنامه های مهاجرتی کانادا دریافت نمایید.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر