کالج جدید مشاورین شهروندی و مهاجرت کانادا از پاییز امسال بازگشایی می شود

Immigration New College

کالج جدید مشاورین شهروندی و مهاجرت کانادا از پاییز امسال بازگشایی می شود / کانادا مقصد بسیاری از افراد در سرتاسر جهان جهت اقامت، کار یا تحصیل می باشد. برای اطلاع از روش های مهاجرتی، خیلی از این افراد به سراغ مشاورین یا دیگر خدمات می روند. با اینکه اکثریت مشاورین در کار خود صداقت دارند، اما افراد بی وجدانی هم هستند که از سیستم مهاجرت سوء استفاده کرده و از افراد علاقه مند مهاجرت هم بهره برداری می کنند. به همین علت، دولت کانادا به منظور جلوگیری از کلاهبرداری های مرتبط با مهاجرت و حمایت از افرادی که قصد سفر به کانادا را دارند اقدامات مهمی را انجام داده است.

مارکو مندچینو، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا اعلام نمود که کالج مشاورین شهروندی و مهاجرت به طور رسمی از ۲۳ نوامبر ۲۰۲۱ آغاز به کار خواهد کرد. این کالج به عنوان مسئول رسمی مشاورین شهروندی و مهاجرت در کشور فعال خواهد بود و به بهبود نظارت و برخورد با جرایم این حوزه خواهد پرداخت. این کالج به عنوان بازوی حرفه ای محسوب می شود که با حفاظت جامعه و مشاورین، باعث سود بردن افراد آسیب پذیر خواهد شد.

کالج کار رسیدگی به مشاورین شهروندی و مهاجرت تحت چارچوبی قانونی را برعهده خواهد داشت. این کالج دارای قدرتی تازه بوده و همچنین ابزاری در جهت بررسی سوء رفتار حرفه ای و برخورد با تخطی های دارندگان این مجوز را در پیش خواهد گرفت. در عین حال، نهاد نظارتی دولتی هم محسوب می گردد.

کالج جدید مشاورین شهروندی و مهاجرت کانادا

ICCRC مجوز رسمی کشور کانادا برای وکلا و مشاورین مهاجرت به این کشور می باشد

ایجاد کالج، بخش کلیدی از تلاش های دولت در جهت مبارزه با کلاهبرداری در سیستم مهاجرتی می باشد. این کالج در جهت تلاش چند ساله دولت کانادا که شامل سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری برای مبارزه با کلاهبرداری و ابزارهای آموزشی نوین برای کمک به داوطلبین جهت شناخت فعالیت های فریبکارانه به وجود آمده است. همچنین تلاشی در جهت دستیابی به تعهد دولت برای تقویت نظارت ها، حمایت از یکپارچگی سیستم مهاجرتی کانادا و حفاظت از همه کسانی که علاقه مند به مهاجرت به کانادا هستند می باشد.

این کالج از ۹ دسامبر سال ۲۰۲۰ لازم الاجرا شد تا چارچوبی قانونی برای نظم بخشی به مشاورین مهاجرت و شهروندی ایجاد نماید.

کالج قدرت لازم برای نظم دهی به کار مشاورین را دارد، از جمله ابزار لازم برای بررسی سوء رفتار حرفه ای و باطل کردن مجوز آنها را نیز خواهد داشت. این موارد شامل قدرت ورود به اماکن مشاورین با هدف جمع آوری اطلاعات برای تحقیقات و توان اجبار شهود جهت ظاهر شدن و شهادت دادن پیش از کمیته تخلف را دارا می باشد.

کالج مذکور این توانایی را دارد تا درخواست حکم دادگاه برای فعالان بدون مجوز در زمینه شهروندی و مهاجرت را بدون داشتن اجازه رسمی انجام دهد.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر