پذیرش جدید کبک / دعوت از ۹۰ نیروی کار خارجی

a view of quebec city

پذیرش جدید کبک / دعوت از ۹۰ نیروی کار خارجی

استان کبک در آخرین پذیرشی که در تاریخ ۲۷ ماه می ۲۰۲۱ برگزار کرد، برای ۹۰ درخواست کننده نیروی کار ماهر این استان کانادا دعوتنامه صادر کرد.

افرادی که دعوتنامه دریافت کرده اند دارای پرتال ابراز تمایل EOI در سیستم ثبت نامی استان بوده اند. پذیرفته شدگان شامل افرادی بودند که دارای پیشنهاد کاری معتبر بوده و یا در استان کبک کانادا به عنوان دیپلمات، مامور کنسولی، نماینده سازمان ملل و یا نماینده سایر سازمان های بین دولتی به همراه کارکنان خود فعالیت داشته اند.

برای مهاجرت به استان کبک کانادا در برنامه نیروی کار ماهر RSWP، علاقه مندان لازم است تا پروفایل ابراز تمایل خود را درسیستم  Arrima ثبت نمایند. اداره مهاجرت استان اطلاعات مربوط به این پروفایل های ثبت شده را بررسی نموده و بر اساس نیاز بازار کار استان کبک، برای متقاضیانی که واجد شرایط باشند دعوتنامه صادر می نماید. ذکر این نکته ضروری است که برنامه های مهاجرتی استان کبک از نظر معیار و روند انجام با دیگر برنامه های مهاجرتی کشور کانادا تفاوت هایی دارد.

Arrima چیست؟

این سیستم که از سال ۲۰۱۸ آغاز به کار کرده و جهت دریافت پروفایل های ابراز تمایل EOI در برنامه نیروی کار ماهر استان کبک طراحی شده است. در این سیستم افراد علاقه مند به مهاجرت به استان کبک تنها می توانند تمایل خود را به سازمان مهاجرتی این استان اعلام نمایند. این سیستم جایگزین سیستم قبلی شده است و در آن افرادی که سنشان بیشتر از ۱۸ سال باشد و تمایل به مهاجرت به کبک داشته باشند پروفایل خود را در برنامه نیروی کار ماهر ایجاد می نمایند.

سپس اداره مهاجرت استان داوطلبینی را که از نظر شاخص های این استان و نیازهای بازار کار آن بیشتر از سایرین واجد شرایط بوده اند و این اشخاص پتانسیل ورود و تطبیق پیدا کردن با جامعه استان کبک را دارند انتخاب می نماید.

کسانی که برای ارائه درخواست جهت اقامت دائمی دعوت شده اند ۶۰ روز فرصت دارند تا درخواست مهاجرت کامل خود را ثبت نمایند، هزینه های لازم را پرداخت کرده و همه مدارک لازم را ارائه نمایند.

امتیازات در این سیستم بر اساس سن شخص متقاضی، تحصیلات، زمینه تخصصی، سابقه کاری، میزان تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسه، داشتن پیشنهاد کار معتبر، تمکن مالی لازم برای تامین هزینه های شخص متقاضی و خانواده وی برای مدت سه ماه نخست ورود به استان، داشتن اعضای خانواده ای که شهروند کانادا بوده و یا دارای اقامت دائم این کشور و ساکن استان کبک باشد، در نظر گرفته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پذیرش جدید استان کبک، مهاجرت به کشور کانادا، دریافت مشاوره رایگان و … می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین اطلاعات و اخبار مهاجرت به کشور کانادا در اینستاگرام موسسه