نخستین قرعه کشی تحصیلات تکمیلی انتاریو

Ontario graduate draw

نخستین قرعه کشی تحصیلات تکمیلی انتاریو / نخستین قرعه کشی نامزدی استانی برای دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و دکترا برگزار شد

این استان در تاریخ ۱۸ آگوست، از ۴۷۹ داوطلب در دو برنامه مهاجرت دعوت کرد تا برای نامزدی استانی درخواست خود را ارائه نمایند.

این اولین دور صدور دعوتنامه ها برای دسته های فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترا بود که حدود دو هفته بعد از اصلاح سیستم ورودی دو برنامه مهاجرتی استانی انجام شد.

تعداد ۴۰۲ نفر از دسته فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد دعوت شدند. این داوطلبین نیازمند امتیاز ابراز تمایل EOI حداقل ۳۹ بودند تا بتوانند دعوتنامه دریافت نمایند.

برای دسته فارغ التحصیلان دکترا هم ۷۷ داوطلب با امتیازهای EOI ۱۷ و بالاتر از آن دعوت شدند.

۱۰ شغل پرتقاضا بعد از شیوع بیماری کرونا در استان بریتیش کلمبیا

درباره دسته های فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترا

این برنامه های نامزدی استانی PNP از طریق سیستم EOI استان انتاریو کار می کنند. برای اینکه بتوانید در این دو دسته قرار بگیرید، لازم است تا در پرتال الکترونیک استان انتاریو ثبت نام کرده و سپس تمایل خود را برای قرار گرفتن در دسته فارغ التحصیلان اظهار کنید. اگر واجد شرایط باشید، دعوتنامه برای ارائه درخواست نامزدی استانی خود را دریافت می نمایید. در عین حال، برای نامزدی باید بین دو سال بعد از فارغ التحصیلی خود اقدام کنید. در این حالت نیازی به داشتن جاب آفر ندارید.

نخستین قرعه کشی تحصیلات تکمیلی انتاریو

نحوه امتیاز گرفتن برای مهاجرت به انتاریو 

استان انتاریوی کانادا پروفایل های ابراز تمایل را بر پایه نمره عوامل اصلی انسانی که آنها را از لحاظ داشتن پتانسیل پیشرفت داوطلبین در استان، مهم قلمداد کرده است ارزیابی می کند. در این حالت، برای سطح مهارت در پیشنهاد کاری که دارید و دارا بودن تجربه کار کانادایی امتیاز دریافت می کنید.

سیستم امتیازدهی انتاریو OINP برپایه اینکه در چه دسته ای درخواست داده باشید متفاوت است. جدای از سطح مهارت و تجربه کاری، میزان دستمزد، تحصیلات، سطح زبان و منطقه ای که در آن تحصیل یا کار کرده اید هم به حساب می آیند. همچنین استان ۱۰ امتیاز به اختیار خود برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار هم اختصاص می دهد.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر