مهاجرت به کانادا

canada flag and immigration to Canada

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا رویای شماست؟ آیا مهاجرت را برای رسیدن به استانداردهای بالاتر زندگی در اولویت خود قرار داده اید؟ آیا قصد دارید آینده فرزندان خود را تضمین نمایید؟

درباره کانادا

کانادا، کشوری مهاجرپذیر می باشد. یکی از مهمترین دلایلی که این کشور واقع در آمریکای شمالی، آغوشی باز نسبت به مهاجرین دارد این است که دارای جمعیتی کم و در عین حال پهناور است. در نتیجه نیازی روزافزون به نیروهای جوان و افراد متخصص و توانمند در خود احساس می نماید.

جمعیت کانادا نیز به شکلی عمده از مهاجرین مناطق مختلف جهان شکل گرفته است. این یعنی شما در محیطی چند فرهنگی زندگی کرده که ارتباط میان افراد بر اساس احترام متقابل استوار است.

اقتصاد کانادا

اقتصاد کانادا برگرفته از فضای شفاف و باز رقابتی بوده و از ثبات بی نظیری برخوردار است. این مطلب باعث می شود که افراد متخصص بتوانند به سادگی وارد بازار کار این کشور شده و با طی مراحلی اقامت دائم کشور کانادا را کسب نمایند. همچنین صاحبان مشاغل و سرمایه داران و کارآفرینان نیز از محیطی امن برای پیاده سازی طرح های اقتصادی و کسب و کار خود برخوردار هستند.

در کانادا، شما دغدغه ای بابت هزینه های روزمره زندگی نخواهید داشت. مشاغل به وفور یافت می شوند و نرخ تورم بسیار پایین است. پس به راحتی می توانید از عهده هزینه های زندگی خود و خانواده تان بربیایید. سطح بالای درآمدی و سطح متناسب هزینه های زندگی شما را در موقعیتی از رفاه اجتماعی قرار خواهد داد که شاید تاکنون تجربه نکرده باشید.

تحصیل در کانادا

  Study in Canada) Immigration to Canada as a Student)

از سویی دیگر، کانادا محیطی بی نظیر برای علاقه مندان به تحصیلات عالیه فراهم آورده است. دانشگاه های کانادا دارای اعتباری مثال زدنی در سطح بین المللی بوده و امکانات فوق العاده ای را در اختیار دانشجویان قرار می دهند. مهاجرت به کشور شمالی کانادا شما را در معرض تجربیاتی ارزشمند قرار خواهد داد.

یکی از این تجارب، زندگی در محیطی امن و با درصد بسیار پایینی از بزهکاری می باشد. همچنین شما و فرزندانتان می توانید از موقعیت های برابر کاری و تحصیلی برخوردار شوید. شاید همه این موارد مثبت شما را نسبت به مهاجرت به کانادا ترغیب کرده باشد، درسته؟ و اما مواردی که شاید از دید شما منفی به نظر برسند هم وجود دارند!

فراموش نکنید که آب و هوای کانادا با کشور ما تفاوت های بسیاری دارد که شاید برای برخی افراد زندگی در منطقه سردسیر چندان خوشایند نباشد. همچنین کانادا نسبت به کشورهای اروپایی فاصله خیلی بیشتری تا ایران دارد و اینطور نیست که هر زمان دوست داشته باشید با پروازی چهار یا پنج ساعته به دیدار اقوام خود بروید. اینها مواردی هستند که برای تصمیم گیری پیش از اقدام و انتخاب کشور مقصد مهم می باشند.

شما می توانید به روش های گوناگونی برای کسب اقامت و مهاجرت به کانادا اقدام نمایید. این روش ها شامل مهاجرت به کانادا از مسیرهای تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و کارآفرینی، استانی، خوداشتغالی و … می شود. در عین حال ویزای توریستی و مالتیپل کانادا هم برای سفر به این کشور وجود دارند. شرایط مالی، تحصیلی، سنی، خانوادگی و … می تواند نشانگر مسیری باشد که برای مهاجرت به سرزمین شمالی مناسب شما خواهد بود.

عاشق محیط آکادمیک و درس خواندن هستید؟ پس مهاجرت تحصیلی به کانادا برای شما عالیه!

Immigration and study in canada

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیلی یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین روش هاست. تحصیل در کانادا تنها مختص به دانشگاه نیست. شما می توانید برای مقاطع مختلفی از دبستان تا بالاترین سطوح دانشگاهی پذیرش دریافت نمایید.

این روش برای بسیاری از ایرانیان که دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی هستند مناسب می باشد. اگر به روش صحیح اقدام نمایید، می توانید پس از تحصیل مجوز کار دریافت کرده و در نهایت به اقامت دائم کانادا دست پیدا کنید. امکانات گسترده ای در کانادا وجود دارد که برای افراد با هر مدرک تحصیلی فرصتی برای اخذ پذیرش در دانشگاه ها یا کالج ها به وجود می آورد.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای دانشجویی کشور کانادا اطلاعات کاملی در مورد روند انجام کار و موارد لازم جهت اقدام در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که در مطالب بالا اشاره شد، دانشگاه های کشور کانادا از استانداردهای بالایی برخوردار هستند و سطح علمی ممتازی دارند. شاید یکی از دغدغه های شما شهریه دانشگاه باشد که ممکن است سنگین به نظر برسند. شما می توانید از بورسیه های تحصیلی بسیار مناسبی که وجود دارند بهره ببرید و بدون نگرانی به تحصیل خود بپردازید.

کالج های کانادا مهارت محور هستند و معمولا دوره های کوتاه تری را دارند. در نتیجه با تکمیل آموزش خود می توانید به بازار کار ملحق شوید و پس از چند سال فعالیت برای اقامت دائم کانادا اقدام نمایید.

مواردی که لازم است برای مهاجرت تحصیلی به کانادا در نظر داشته باشید

  • سطح زبان انگلیسی

تسلط شما به زبان انگلیسی و داشتن نمره آیلتس از موارد ضروری محسوب می شود. خوشبختانه دانشگاه هایی هستند که افراد با سطح پایین تر زبان را هم می پذیرند که در این حالت نیاز دارید تا در کلاس زبان دانشگاه حضور پیدا کنید و به سطح مطلوب برسید.

  • توانایی و تمکن مالی

مدارکی را باید نشان دهید که از عهده هزینه های تحصیل و زندگی خود طی دوره دانشجویی برخواهید آمد. مدت زمانی که از آخرین مدرک تحصیلی شما سپری شده هم از نکات تاثیرگذار می باشد.

“هم اکنون می توانید فرم ارزیابی ما را پر کرده و وقت مشاوره رایگان خود را در مورد مهاجرت به کانادا دریافت نمایید.”

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ویزای کاری

نیروی متخصص هستید؟ پس از روش کاری به کانادا مهاجرت کنید.

Immigration to Canada as Skilled worker

در روش مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار در کانادا، افراد با شرایط و موقعیت های گوناگون می توانند برای مهاجرت و کسب اقامت دائم کانادا اقدام نمایند. روش های زیادی در این برنامه وجود دارند که از جمله آنها پیشنهاد شغلی (جاب آفر)، نیروی کار ماهر (اسکیلد ورکر) و نیروی متخصص حرفه ای (اسکیلد ترید) می باشند.

برای اقدام از طریق نیروی کار ماهر همانطور که از اسمش پیداست باید دارای تخصص یا مهارتی باشید. از طرف دیگر در پیشنهاد شغلی نیاز دارید که آن را از یک کارفرمای کانادایی دریافت کنید. در نهایت با طی کردن مسیری خاص می توانید اقامت دائم کانادا را به دست بیاورید.

مهاجرت کاری به کشور کانادا در دو گروه کلی فدرال و استانی قرار می گیرد.

  • مهاجرت کاری فدرال شامل این مراحل می باشد

شخص در ابتدا درخواست خود را در سیستم اکسپرس انتری ثبت می نماید. با توجه به شاخص های موجود مثل تجربه شغلی، تحصیلات، سطح زبان و سایر موارد امتیازی به او تعلق می گیرد.

در این برنامه امتیاز بالاتر یعنی شانس بیشتر برای انتخاب. برای اقدام باید مطمئن شوید که شرایط حداقلی لازم در این سیستم را دارا هستید. در ادامه، دعوتنامه یا ITA برای درخواست دهنده فرستاده می شود و او به مدت 90 روز فرصت دارد تا برای دریافت ویزا اقدام کند. در نهایت هم به درخواست اقامت کانادا منجر می شود.

مدارک لازم برای ویزای اکسپرس انتری

مدارک لازم برای ویزای اکسپرس انتری پاسپورت، مدرک آزمون زبان انگلیسی یا فرانسه، شناسنامه، مدارک معتبر در مورد سابقه کار و … می باشند.

مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص فدرال اطلاعات بی نظیری در مورد چگونگی اقدام، مدارک لازم و هزینه های ارائه درخواست در اختیار شما قرار می دهد. اما مهاجرت کاری استان های کانادا به این شکل است که توافق نامه ای میان سازمان مهاجرت کانادا و استان ها منعقد شده است و هر استان امکان این را دارد تا شرایط درخواست دهندگان را به صورت مجزا بررسی کرده و برای آنها پذیرش صادر نماید.

صفحه نیروی متخصص استان انتاریوی کانادا، همه آنچه نیاز است بدانید را در خود جای داده است!

Immigration to Canada as investor

با سرمایه گذاری در کانادا، علاوه بر مهاجرت و کسب اقامت این کشور، می توانید از لذت سرمایه گذاری مولد در اقتصادی پویا، شفاف و امن برخوردار شوید. اینکه چه میزان سرمایه دارید روی انتخاب شما تاثیر خواهد گذاشت.

روش های سرمایه گذاری در کانادا

روش های گوناگونی که برای سرمایه گذاری در سرزمین برگهای افرا وجود دارد. این روش ها شامل موارد زیر می باشند:

  • خرید بیزینس
  • سرمایه گذاری استانی
  • کارآفرینی

مهاجرت به کانادا از طریق روش سرمایه گذاری برای کسانی که در کشور خود کسب و کاری را مدیریت کرده یا کارآفرین بوده اند، روشی ایده آل محسوب می شود.

موسسه مهاجرتی شوتر (visaprp) اطلاعات کاملی را در مورد روش سرمایه گذاری در کانادا، کارآفرینی در کانادا و خرید بیزینس در کانادا برای مهاجرت تهیه کرده ایم که به تفکیک استان در زیر آورده شده است.

شاید امکان انتخاب برنامه های مهاجرتی سرمایه گذاری و کارآفرینی کانادا برایتان سخت شده باشد. بنابراین در این بخش مقایسه ای از این دو برنامه مهاجرتی به کشور سردسیر شمالی برایتان آورده ایم.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

ایده های ناب و نوظهوری برای کسب و کار دارید؟ استارتاپ مسیر مهاجرت شما به کاناداست!

startup-plan

کانادا سرزمینی است که به دنبال افراد خلاق و ایده پرداز می باشد. محیط امن و مولد این کشور اجازه رشد و بالندگی به ایده های پرشور کسب و کار می دهد. ویزای استارتاپ کانادا برای این افراد خوش فکر طراحی شده و در کنار آن نیاز به دانش زبانی انگلیسی یا فرانسه و تمکن مالی مناسب هم می باشد.

در این روش شما و افراد خانواده تان امکان دریافت اقامت دائم کانادا را خواهید داشت. پیش از هرچیز نیاز است تا موفقیت بیزینس خود را اثبات نمایید و اشتغال زایی آن در بازار کار کانادا مشخص شود. شروط مهمی برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا وجود دارند که حمایت سرمایه گذار کانادایی و ارائه برنامه نوآورانه دو مورد از آنها می باشند.

روش استارتاپ برای دریافت اقامت دائم کانادا علاقه مندان خاص خود را دارد و ما هم اطلاعات کاملی برای روند بررسی پرونده و هزینه های آن برای شما تهیه کرده ایم.

“هم اکنون می توانید فرم ارزیابی ما را پر کرده و وقت مشاوره رایگان خود را درباره دریافت اقامت دائم کانادا از طریق استارتاپ دریافت نمایید.”

مهاجرت خوداشتغالی به کانادا از طریق فریلنسری

مهاجرت خوداشتغالی به کانادا برای کسانی که فریلنسرهای موفق و شناخته شده ای هستند.

Immigration to Canada as a freelancer

اگر به صورت خوداشتغالی در زمینه های ورزشی، هنری و فرهنگی فعالیت دارید، می توانید به این روش به کشور کانادا مهاجرت کرده و در نهایت اقامت دائم را کسب نمایید. افرادی که در زمینه کارگردانی، بازیگری، عکاسی، ورزش و مربیگری، ترجمه و نویسندگی و … مشغول به کار هستند می توانند با ارائه مدارک لازم در این برنامه اقدام نمایند.

جدول کامل مشاغل مرتبط با خوداشتغالی، هزینه ها و پرسش های متداول در این زمینه را مشاهده نمایید.

مهاجرت به کانادا از طرق جاب آفر (پیشنهاد کاری)

با داشتن جاب آفر (پیشنهاد کاری) با خاطری مطمئن قدم در راه مهاجرت به کانادا بگذارید.

Immigration to Canada with job offer

در روش مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر (پیشنهاد کاری)، متقاضی می تواند با داشتن پیشنهاد کار قابل قبول از طرف کارفرمای کانادایی با خانواده خود به کانادا وارد شده و به کار و زندگی مشغول شود و در نهایت موفق به دریافت اقامت این کشور شود.

شرایط مورد نیاز متقاضی مهاجرت به کانادا از طرق جاب آفر
  • بایستی از یک شرکت کانادایی پیشنهاد کاری داشته باشد
  • سطح زبان انگلیسی بایستی متناسب با پیشنهاد کاری باشد

“یکی از زمینه هایی که موسسه خدمات مهاجرتی شوتر در آن فعال است دریافت جاب آفر کانادا می باشد و اطلاعات کامل آن برای شما فراهم شده تا مطالعه نمایید.”

مهاجرت به کانادا با وکیل مهاجرت

 (Immigration lawyer)  Leonard Shuter

تعجب کردید؟ استفاده از وکیل مهاجرت به کانادا، مهمترین مرحله در زمینه اقدام برای مهاجرت است. با توجه به پیچیدگی های موجود در قوانین و تغییرات بسیار در طی زمان، مشاوره با افرادی که در این زمینه صاحب دانش لازم هستند گام اساسی در تحقق رویای مهاجرت به کانادا می باشد.

وجود موسسات و افراد بسیاری که در زمینه مهاجرت مشاوره ارائه می نمایند کار را برای علاقه مندان دشوار کرده است. در مسیر ارائه مدارک و کسب ویزا، هر اشتباهی می تواند هزینه های سنگین روحی و مالی برای شما به همراه داشته باشد. ضمن اینکه زمان ارزشمند شما هدر رفته و قابل بازگشت نخواهد بود.

یکی از دغدغه های اصلی افراد این است که اگر بخواهند تنها با چند وکیل مهاجرت مشورت کنند نیاز است تا هزینه های نسبتا بالایی را پرداخت کنند که شاید تکرار آن برای افراد توجیه نداشته باشد.

موسسه خدمات مهاجرتی شوتر با بهره مندی از وکیل کانادایی عضو سازمان معتبر ICCRC کانادا آقای لنرد شوتر و مشاورین ایرانی این امکان را فراهم آورده تا بدون هیچ هزینه ای شرایط شما سنجیده شده و از مشاوره اولیه رایگان بهره مند شوید. هم اکنون می توانید فرم ارزیابی ما را پر کرده و وقت مشاوره رایگان خود را دریافت نمایید.

آخرین اطلاعات و اخبار مهاجرت به کشور کانادا در اینستاگرام موسسه شوتر