معافیت از قرنطینه قبل ۵ جولای

Canada new measures begin earlier

معافیت از قرنطینه قبل ۵ جولای / ضوابط کانادا در مورد افراد کاملا واکسینه شده زودتر اجرایی می شود.

بنا بر اعلان قبلی معافیت از قرنطینه برای مسافرینی که کاملا واکسینه شده اند قرار بود این اتفاق از ۵ جولای رخ بدهد که ۲۴ ساعت زودتر اجرایی می شود.

با این شرایط، مسافرینی که به طور کامل واکسینه شده اند نباید مدت ۱۴ روز به قرنطینه رفته یا تست روز هشتم را انجام بدهند. همچنین کسانی که از راه هوایی وارد می شوند نباید در هتل مورد تایید دولت منتظر نتیجه تست کرونا زمان ورود خود بمانند.

مسافرینی که کاملا علیه کرونا واکسینه شده اند و قبل از آن زمان به کانادا برسند از این ضوابط جدید بهره مند نخواهند شد. زمان دقیق معافیت در تاریخ ۵ جولای ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر به وقت تابستانی می باشد.

این مقررات جدید در مورد مسافرینی که علیرغم محدودیت های مرزی واجد شرایط ورود به کانادا هستند اجرایی می شود. همچنین، برای افرادی که دُز کامل یکی از واکسن های مورد تایید کانادا را زده باشند قابلیت اجرا دارد.

مقررات مسافرین کاملا واکسینه شده

این سه نکته کلیدی از سوی پلیس مرزی کانادا برای مسافرین منتشر شده است:

واجد شرایط ورود به کانادا باشند. یعنی شهروند کانادا ، دارای اقامت دائمی ، عضو خانواده، نیروی کار خارجی موقت، دانشجوی بین المللی که به یک موسسه آموزشی مورد تایید می رود و سایر موارد باشند.

با واکسن های مورد تایید کشور کانادا کاملا واکسینه شده باشند که شامل واکسن های فایزر، مدرنا، آسترازنکا / کووی شیلد و جانسن می باشند. نکته مهم اینکه باید دُز آخر حداقل ۱۴ روز قبل از ورود به کانادا زده شده باشد.

همه ضوابط دیگر مانند تهیه مستندات معتبر از تست کووید ۱۹ پیش از ورود و ثبت اطلاعات اجباری در اپلیکیشن ArriveCAN را انجام داده باشد.

همین الان می توانید با پر کردن فرم ارزیابی، مشاوره رایگان خود را در مورد این برنامه یا دیگر برنامه های مهاجرتی کانادا دریافت نمایید.

ثبت اطلاعات در اپلیکیشن ArriveCan

از تاریخ پنجم جولای، آپدیت جدیدی برای این اپلیکیشن و نسخه دسکتاپ آن وجود خواهد داشت و مسافرین کاملا واکسینه شده باید از ورژن جدید آن برای آپلود مستندات واکسیناسیون خود استفاده نمایند.

مدارک باید به زبان انگلیسی یا فرانسه باشند. در غیر اینصورت مسافر باید ترجمه تایید شده آن به زبان رسمی را آپلود نماید.

محدودیت های مرزی کشور کانادا تا ۲۱ ماه جولای تمدید شده است. همچنان گردشگران اجازه ورود به کانادا را ندارند.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر