قوانین جدید سفر توریست ها به کانادا

Canada Tourists 9 August

قوانین جدید سفر توریست ها به کانادا

گام بعدی در بازگشایی مرزهای کانادا در ماه آگوست برای گردشگران آمریکایی و در ماه سپتامبر برای توریست های سایر کشورها رخ خواهد داد.

در این تابستان، بازگشایی مرزها برای توریست هایی که کاملا واکسینه شده اند اتفاق خواهد افتاد.

خلاصه قوانین جدید:

● گردشگران آمریکایی کاملا واکسینه شده می توانند از تاریخ ۹ آگوست وارد کانادا شوند

● سیاست قرنطینه در هتل در ۹ آگوست خاتمه می یابد

● بچه های کاملا واکسینه شده کانادایی ها و دیگر مسافرین معاف شده، قرنطینه آنها از آغاز ۹ آگوست مورد تجدید نظر قرار می گیرد

● گردشگران کاملا واکسینه شده از همه کشورها می توانند از تاریخ ۷ سپتامبر وارد کانادا شوند

● محدودیت پرواز از هند تا ۲۱ آگوست تمدید شد

● فرودگاه های بیشتری پروازهای بین المللی را می پذیرند

مسافرین کاملا واکسینه شده دیگر نیازی به تست لحظه ورود و روز هشتم ندارند، اما ممکن است به صورت تصادفی مورد آزمایش بیماری کووید قرار بگیرند.

تزریق آخرین واکسن باید در طی ۱۴ روز منتهی به ورود فرد انجام شده و از لیست واکسن های مورد تایید کانادا باشد. نتایج واکسیناسیون باید به زبان انگلیسی یا فرانسه ارائه شود.

قوانین سفر به کانادا که در تاریخ ۵ جولای منتشر شده بود.

این ضوابط جدید از تاریخ ۹ آگوست به اجرا در می آیند.

ضوابط در مورد بچه های واکسینه نشده

کانادا قوانین در مورد بچه های کمتر از ۱۲ سالی که واجد شرایط واکسن زدن نیستند را تغییر خواهد داد. از ۹ آگوست، وابستگان واکسینه نشده مسافرینی که دو دوز واکسن خود را زده اند دیگر نیازی به انجام قرنطینه ۱۴ روزه ندارند. در عوض، باید از قوانین بهداشت عمومی در طی این دوره پیروی نمایند. این افراد همچنان نیازمند انجام همه تست های ورودی شامل تست لحظه ورود و روز هشتم هستند. مقامات رسمی می گویند که در ماه سپتامبر پیش رو، وقتی گردشگران از همه کشورهای جهان مجاز به ورود به کانادا می شوند، این قوانین در مورد فرزاندان واکسینه نشده آنها هم اجرا می شود.

باید و نبایدهایی در مورد فعالیت هایی که بچه ها در این دوره بتوانند انجام دهند وجود ندارد، اما آنها باید از فعالیت های گروهی مثل حضور در مدرسه و مهد کودک در طی دو هفته از ورود خودداری نمایند.

ممکن است استان ها و مناطق کانادا قوانین مربوط به خودشان را در مورد افرادی که اخیرا از سفر بازگشته اند داشته باشند که جزییات بیشتر در این مورد طی روزهای آتی رسانه ای می شود.

قوانین جدید سفر توریست ها به کانادا

تست کرونا

از ۹ آگوست، شهروندان کانادایی و افراد مقیم دائم که به مدت کمتر از ۷۲ ساعت به آمریکا سفر می کنند می توانند تست پیش از ورود خود را در کانادا انجام دهند و دیگر نیازی به انجام تست ثانویه در خاک آمریکا برای مجوز بازگشت ندارند.

کسانی که از بیماری کووید ۱۹ بهبود پیدا کرده اند اما همچنان تست مثبت دارند می توانند تست خود را بین ۱۴ تا ۱۸۰ روز پیش از رسیدن ارائه نمایند که این مدت قبلا ۹۰ روز بود.

مسافرین کاملا واکسینه شده نیازی به تست پس از ورود نداشته مگر اینکه به صورت تصادفی برای تست لحظه ورودی انتخاب شوند.

تغییراتی در تست اجباری برای مسافرین واکسینه نشده به وجود نیامده است. این مسافرین همچنان موظف به انجام تست لحظه ورود و روز هشتم هستند.

مدارک واکسیناسیون

در تاریخ ۹ آگوست، شرکت های هوایی ثبت شدن اطلاعات مسافرین به کانادا پیش از سوار شدن به هواپیما در اپلیکیشن ArriveCAN را بررسی می نمایند. گردشگرانی که امکان ارائه رسید ثبت در اپلیکیشن مذکور را نداشته باشند مجاز به پرواز نیستند. این رسید به دو صورت تصویر داخل تلفن همراه یا کپی شده قابل قبول است.

علاوه بر رسید اپلیکیشن، مسافرین باید مدارک واکسن را با خود همراه داشته باشند تا به مقامات مرزی نشان دهند.

تسهیل قرنطینه بنا بر شرایط واکسیناسیون

کسانی که به دلیل شرایط سلامتی خود امکان دریافت دو دوز واکسن را ندارند هم امکان کاهش شرایط قرنطینه را دارند ولی احتمالا باید قرنطینه را به شکلی متفاوت انجام دهند که مقامات دولتی طی روزهای آتی به آن اشاره خواهند نمود.

فرودگاه های بیشتری پذیرای پروازهای بین المللی خواهند بود

از تاریخ ۹ آگوست، پنج فرودگاه دیگر هم مجددا پذیرای پروازهای خارجی هستند.

فرودگاه های واقع در هالیفاکس، کبک، اتاوا، وینی پگ و ادمونتون به روی پروازهای خارجی باز خواهند شد. در طی شیوع کرونا، تنها فرودگاه هایی که پروازهای خارجی را می پذیرفتند ونکوور، کلگری، تورنتو و مونترال بودند.

اخبار منتشر شده در مورد قوانین جدید سفر به کانادا در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۲۱

توقف قرنطینه اجباری در هتل

مسافرینی که طبق برنامه از طریق مسیر هوایی بعد از ساعت ۱۲:۰۱ دقیقه به ساعت تابستانی از تاریخ ۹ آگوست ۲۰۲۱ به کانادا رسیده اند، ملزم به سه شب اقامت اجباری در هتل نیستند.

الزام به رزرو و اقامت در هتل تعیین شده دولتی برای همه مسافرین بدون توجه به شرایط تست واکسیناسیون و الزامات قرنطینه متوقف شد.

همانطور که گفته شد، اگر در تاریخ و ساعت ذکر شده به کانادا وارد شوید نیازی به رزرو یا اقامت در هتل ندارید. اگر پرواز شما پیش از تاریخ ۹ آگوست از زمین بلند شده بود اما طبق برنامه بعد از ساعت ۱۲:۰۱ تاریخ ذکر شده به زمین نشسته بود، امکان داشت نیاز به شماره رزرو هتل و ثبت آن در اپلیکیشن ArriveCAN قبل از سوار شدن به هواپیما وجود داشته باشد.

در اپلیکیشن ArriveCAN علامتی دیده خواهد شد که رزرو اجباری هتل را در آن لغو کرده است. اگر در تاریخ ذکر شده به کانادا رسیده بودید، رسید خود را به افسر نشان می دادید و آنها ساعت ورود شما را بررسی می کردند تا تعیین شود که نیاز به رزرو و اقامت اجباری در هتل وجود دارد یا خیر.

مستقیما به محل قرنطینه خود بروید

نتایج منفی در تست ورود: در این حالت شخص باید در محل قرنطینه خود باقی بماند و تست روز هشتم را انجام دهد. تنها در شرایطی امکان خروج از محل قرنطینه وجود دارد که دوره ۱۴ روزه اجباری طی شده باشد. در شرایطی که نشانه های رو به گسترش بیماری کووید ۱۹ دیده شود یا نتیجه تست مثبت باشد، شخص باید دستورالعمل های بهداشتی عمومی را با نظارت افسر قرنطینه اجرا نماید.

نتیجه مثبت تست ورود: شخص باید فورا خود را از دیگران جدا کرده و به مدت ۱۴ روز از تاریخ تست مثبت قرنطینه شود.

نتیجه نامعتبر یا نامشخص در تست ورود: شخص باید تست دیگری بدهد. نمونه های دیگر با استفاده از کیت روز هشتم و با رعایت دستورالعمل های تعیین شده گرفته شود. با ارائه دهنده خدمات خود تماس گرفته و از آنها بخواهد تا کیت جایگزین برایش بفرستند تا در روز هشتم تست خود را انجام دهد.

بازپرداخت مبلغ هتل برای کسانی که هتل خود را قبل از ۹ آگوست رزرو کرده بودند یا در حال حاضر در محل تعیین شده دولتی هستند و در تاریخ ۹ آگوست خارج شده اند:

با هتلی که در آن رزرو انجام داده اید تماس گرفته و مستقیما درخواست بازپرداخت کنید. دولت کانادا انتظار دارد هتل ها از مسافرین بخاطر رزرو در تاریخ مذکور یا بعد از آن و کسانی که در ۹ آگوست خارج شده اند هزینه ای دریافت نکنند.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر