قرنطینه کوتاه برای مسافرین واکسینه شده کانادا

release early quarantine

قرنطینه کوتاه برای مسافرین واکسینه شده کانادا

مسافرین کانادا که به طور کامل واکسینه شده اند می توانند زود از قرنطینه خارج شوند

کانادا سخت گیری های مربوط به قرنطینه برای مسافرینی که کاملا واکسینه شده اند را کاهش می دهد و مرزها را برای دارندگان تاییدیه اقامت دائمی COPR باز می کند.

رویکرد مرحله ای کاهش ارزیابی های مرزی برای مسافرینی که کاملا واکسینه شده اند و از محدودیت های سفر معاف هستند و در حال حاضر شامل افراد مقیم دائمی تایید شده می باشند، از تاریخ پنجم جولای آغاز خواهد شد.

فرم ارزیابی، مسیری کوتاه برای گفتگو با وکیل کانادایی جهت بررسی شرایط مهاجرت شما به کاناداست

قرنطینه کوتاه مسافرین واکسینه شده کانادا

مسافرینی که واکسیناسیون آنها کامل انجام شده و مجاز به ورود به کشور کانادا هستند ملزم به قرنطینه یا انجام تست کووید ۱۹ در روز هشتم حضور خود نیستند. به علاوه، مسافرینی که کاملا واکسینه شده اند و از طریق هوایی وارد کانادا می شوند ملزم به اقامت در هتل تحت نظر دولت نیستند.

مسافرین همچنان باید از محدودیت های سفر برای عبور از مرز معاف باشند. کانادا با افزایش معافیت ها، به ۲۳ هزار نفری که دارای تاییدیه اقامت دائمی COPR صادر شده بعد از تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۰ هستند امکان حضور در این کشور را داده است.

موارد لازم مربوط به تست کرونا پیش از ورود و در لحظه ورود برای همه مسافرین همچنان برقرار است. مسافرین باید اطلاعات مرتبط با تست کرونای خود را در اپلیکیشن ArriveCAN ثبت کرده یا پیش از رسیدن به کانادا به صورت آنلاین در سایت Canada.ca/ArriveCAN درج کنند. اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ورود به اپلیکیشن مذکور در تاریخ پنجم جولای منتشر خواهد شد.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت به کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر