قرعه کشی ۵ آگوست تجربه کانادایی

CEC 5 August 2021

قرعه کشی ۵ آگوست تجربه کانادایی / اکسپرس انتری: دعوت ۳۰۰۰ داوطلب تجربه کانادایی

کانادا در تاریخ ۵ آگوست از سه هزار داوطلب اکسپرس انتری، کلاس تجربه کانادایی با حداقل امتیاز ۴۰۴ برای ارائه درخواست اقامت دائم دعوت نمود.

قرعه کشی قبلی کلاس تجربه کانادایی در تاریخ ۲۲ جولای برگزار گردید.

بنا بر قانون تای بریک، داوطلبینی که حداقل امتیاز را کسب کرده اند تنها در شرایطی دعوت شده اند که پروفایل های خود را پیش از تاریخ سوم آگوست ۲۰۲۱ ثبت کرده بودند.

قرعه کشی مختص کلاس تجربه کانادایی CEC

اداره مهاجرت کانادا از آغاز سال جاری نسبت به برگزاری قرعه کشی های اکسپرس انتری مختص کلاس تجربه کانادایی و برنامه نامزدی استانی PNP اقدام نموده است زیرا داوطلبین این برنامه ها به شکلی گسترده یا در کانادا حضور دارند و یا ارتباطاتی در این کشور دارند.

اکثریت داوطلبین CEC هم در حال حاضر در کشور کانادا به سر می برند به این دلیل که شرط کلیدی داشتن تجربه کار در کانادا برای این برنامه ضروری است.

قرعه کشی ۵ آگوست تجربه کانادایی

یک نمونه فرضی از داوطلبی که امکان دعوت در قرعه کشی اخیر را داشته است:

گلاره ۳۸ سال سن دارد و دارای مدرک کارشناسی است. او به عنوان مشاور مدیریت در خارج از کانادا به مدت شش سال کار کرده است. سطح زبان انگلیسی او حرفه ای بوده واز سال ۲۰۱۹، به مدت یکسال هم در کانادا کار کرده است. امتیاز سیستم جامع رتبه بندی CRS گلاره ۴۴۵ است که او را در کلاس تجربه کانادایی مجاز به دریافت دعوتنامه ITA در این قرعه کشی کرده است.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر