قرعه کشی ۲۹ جولای منیتوبا

Manitoba 29 July Draw

قرعه کشی ۲۹ جولای منیتوبا / منیتوبا در قرعه کشی ۲۹ جولای ۲۰۲۱، از ۳۷۵ داوطلب دعوت کرد تا قدم بعدی برای دریافت اقامت دائمی را بردارند.

در این مرحله، افراد دعوت شده می توانند برای نامزدی از طریق برنامه نامزدی استانی منیتوبا MPNP اقدام نمایند. اگر موفق به دریافت نامزدی استانی شوند، این موضوع باعث حمایت از آنها در جهت دریافت اقامت دائمی کانادا خواهد شد.

نتایج قرعه کشی اخیر به این شرح می باشد:

نیروی کار ماهر در منیتوبا – ۲۸۵ دعوتنامه با حداقل امتیاز EOI ۴۰۰

نیروی کار ماهر خارجی – ۴۷ دعوتنامه با حداقل امتیاز EOI ۷۰۸

دسته تحصیلات بین المللی – ۴۳ دعوتنامه بدون نیاز به امتیاز EOI

در مجموع، ۴۲ دعوتنامه که با نام توصیه نامه LAA شناخته می شود به داوطلبین اکسپرس انتری اختصاص پیدا کرد.

قرعه کشی ۹ جولای منیتوبا

برنامه های مهاجرتی منیتوبا

این استان برنامه های مهاجرتی خود را از طریق MPNP مدیریت می کند که درخواست های مهاجرتی به دولت فدرال را پشتیبانی می نماید. استان های کانادا امکان دادن اقامت دائمی به کسی را ندارند ولی می توانند به وسیله صدور نامزدی استانی نسبت به این کار کمک نمایند.

برای بهره مند شدن از نامزدی استان منیتوبا، لازم است تا ابراز تمایل خود را به وسیله MPNP ثبت نمایید. این کار شما را در موقعیت دریافت توصیه نامه LAA از طریق دسته های نیروی کار ماهر در منیتوبا و نیروی کار ماهر خارجی قرار می دهد.

سپس، استان منیتوبای کانادا داوطلبین را از ۱۰۰۰ امتیاز و برمبنای عوامل اصلی انسانی و ارتباطات داخل استانی آنها رتبه بندی می کند.

دسته نیروی کار ماهر خارجی و نیروی کار ماهر در منیتوبا برای اینکه استان مجوز لازم جهت تشخیص داوطلبینی که نیازهای بازار کار آن را برطرف می کنند داشته باشد طراحی شده اند.

داوطلبان خارجی نیاز به نشان دادن ارتباطات خود در استان از طریق پیوندهای نزدیک خانوادگی، تجربه قبلی حضور در استان یا دعوتنامه از طریق یکی از بخش های استراتژیک استخدامی استان دارند. نیازی به زندگی در منیتوبا در موقع ارائه درخواست نیست.

برای دریافت دعوتنامه از طریق دسته نیروی کار ماهر منیتوبا نیاز به داشتن جاب آفر تمام وقت از یک کارفرمای داخل استان می باشد.

فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در منیتوبا به پایان رسانده اند، در صورتی که نشان دهند دارای مهارت های مورد تقاضا هستند، می توانند تحت دسته آموزش بین الملل دعوتنامه خود را دریافت نمایند.

قرعه کشی ۲۹ جولای منیتوبا

درباره اکسپرس انتری

اکسپرس انتری،‌ سیستم مدیریت درخواست های اقامت دائمی برای سه برنامه مهاجرتی نیازمند مهارت بالای فدرال محسوب می گردد که شامل این موارد هستند: کلاس تجربه کانادایی، برنامه نیروی کار ماهر فدرال و برنامه حرفه های مهارتی فدرال.

امکان دریافت دعوتنامه اقامت دائم به وسیله درخواست مستقیم از طریق اکسپرس انتری و بدون روند نامزدی استانی PNP هم وجود دارد. اما داشتن نامزدی استانی و دریافت ۶۰۰ امتیاز اضافی تضمین کننده این است که اداره مهاجرت کانادا شخص را برای اقامت دائمی دعوت خواهد نمود.

زمانی که پروفایل خود را ثبت می کنید، برپایه سیستم رتبه بندی جامع CRS رده بندی می شوید که عواملی همچون سن، تجربه کاری، تحصیلات و سطح زبان در بین آنها قرار دارند.

داوطلبانی که بالاترین امتیازها را دریافت نمایند، دعوتنامه جهت درخواست اقامت دائمی از طریق قرعه کشی های معمول اکسپرس انتری را به دست می آورند.

ثبت پروفایل در مخزن اکسپرس انتری نخستین گام در جهت دریافت نامزدی استان منیتوبا می باشد.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر