قرعه کشی ۱۹ آگوست کلاس تجربه کانادایی

CEC Draw 19 August

قرعه کشی ۱۹ آگوست کلاس تجربه کانادایی / ۳۰۰۰ نفر از داوطلبان اکسپرس انتری دارای تجربه کار در کانادا در این قرعه کشی برای درخواست اقامت دائمی دعوت شدند.

داوطلبین دعوت شده نیازمند واجد شرایط شدن در کلاس تجربه کانادایی CEC بوده و حداقل امتیاز لازم برای آنها ۴۰۳ بود. این عدد نسبت به حد امتیاز قرعه کشی CEC قبلی یک امتیاز کمتر شده است.

داوطلبینی که دارای حداقل امتیاز بوده اند تنها در شرایطی در نظر گرفته شده اند که پروفایل خود را پیش از تاریخ ۱ آگوست ۲۰۲۱ ثبت نموده باشند. اداره مهاجرت کانادا IRCC این جزییات را منتشر کرده و به معنی این نیست که حد زمانی مدنظر بوده است.

قرعه کشی ۱۹ آگوست کلاس تجربه کانادایی

چرا قرعه کشی اختصاصی کلاس تجربه کانادایی؟

برگزاری ۱۶ قرعه کشی نامزدی استانی در سال ۲۰۲۱ در سال جاری، اداره مهاجرت کانادا تنها دو نوع از داوطلبین را از مخزن اطلاعات اکسپرس انتری انتخاب کرد: برنامه نامزدی استانی PNP و کلاس تجربه کانادایی CEC.

اکثریت داوطلبان کلاس تجربه کانادایی در حال حاضر در این کشور به سر می برند زیرا داشتن تجربه کار در کانادا یکی از شرایط کلیدی این مسیر مهاجرتی می باشد.

در سال ۲۰۲۱ تعداد دعوتنامه های صادر شده برای داوطلبین اکسپرس انتری ۱۰۵۷۷۹ نفر بوده است.

حداقل امتیاز لازم نسبت به اینکه قرعه کشی مختص نامزدی استانی یا تجربه کانادایی بوده متغیر می باشد. قرعه کشی های CEC معمولا دارای حد کمتر امتیاز هستند زیرا در قرعه کشی ها تمرکز روی گروهی از داوطلبین است. مثلا در برنامه نیروی کار ماهر فدرال، این افراد با یکدیگر در رقابت نیستند. ولی در مورد داوطلبین PNP، این افراد به صورت اتوماتیک ۶۰۰ امتیاز از نامزدی استانی خود دریافت می کنند.

قرعه کشی قبلی ۵ آگوست کلاس تجربه کانادایی

نمونه فرضی از شخصی که امکان دعوت در قرعه کشی اخیر را پیدا کرده است.

آرمان ۳۰ ساله و متاهل است و تحصیلات کارشناسی خود را در ماه می ۲۰۱۹ در کشور کانادا به اتمام رسانده است. از زمان پایان تحصیلات مقطع کارشناسی، او به عنوان مدیر رستوران در کانادا مشغول به کار شده است. پیش از ورود به کانادا، او به عنوان مدیر رستوران در خارج از کانادا فعالیت می کرده است. همسرش، ترنم ۳۳ ساله است و به مدت یکسال در کانادا به شغل حسابداری مشغول بوده است. او مدرک کارشناسی خود را پیش از آمدن به کانادا گرفته است. هر دوی آنها آزمون آیلتس را با نمره ۶ در همه مهارت ها گذرانده اند. آرمان به عنوان داوطلب اصلی پرونده بوده و به این شکل وارد مخزن اطلاعات شده اند. امتیاز جامع رتبه بندی CRS آنها ۴۳۷ بوده که برای دریافت دعوتنامه ITA در قرعه کشی اخیر کفایت می کند.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر