قرعه کشی استانی ۱۳ جولای بریتیش کلمبیا

BC PNP 13 July

قرعه کشی استانی ۱۳ جولای بریتیش کلمبیا

در این قرعه کشی، استان بریتیش کلمبیای کانادا از ۵۶ داوطلب در زمینه تکنولوژی دعوت کرد. از ابتدای سال تاکنون، بریتیش کلمبیا ۶۲۲۵ دعوتنامه برای نامزدی استانی صادر کرده است. افراد دعوت شده در مشاغل کلیدی فناوری کار می کنند.

دعوتنامه های جدید از طریق نامزدی استانی بریتیش کلمبیا در زمینه تکنولوژی صادر شده است که بخشی از برنامه نامزدی این استان محسوب می شود.

کسانی که از طریق قرعه کشی های بریتیش کلمبیا دعوت می شوند باید شرایط لازم برای یکی از دسته بندی های اکسپرس انتری و مهاجرت مهارتی را کسب نمایند که این ضوابط توسط سیستم ثبت نام مهاجرت و مهارت SIRS مدیریت می شود.

داوطلبینی که در این قرعه کشی دعوتنامه دریافت نمودند از زیرگروه های نیروی کار ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی بودند و نیاز به حداقل امتیاز استانی ۸۰ داشتند.

درخواست کنندگانی که دعوت شده اند به مدت ۳۰ روز تقویمی فرصت دارند تا برای نامزدی استانی درخواست خود را ارائه دهند.

راهنمای برنامه تکنولوژی بریتیش کلمبیا

قرعه کشی استانی ۱۳ جولای بریتیش کلمبیا

درباره برنامه نامزدی استانی بریتیش کلمبیا در زمینه تکنولوژی

این برنامه در می ۲۰۱۷ به عنوان یک برنامه آزمایشی و در پی مطالعات بازار کار که نشان می داد بزرگترین مسئله پیش روی بخش فناوری استان بریتیش کلمبیا، دسترسی به نیروی ماهر است، راه اندازی شد. به دلیل موفقیتی که این برنامه داشت، اخیرا استان اعلام کرد که این برنامه به صورت دائمی درمی آید.

این برنامه مهاجرتی میان بری برای نیروی کار مورد تقاضای بخش تکنولوژی و دانشجویان بین المللی می باشد. داوطلبان لازم است تا در یکی از دسته های مهاجرتی استانی موجود بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده و دارای پیشنهاد کاری (جاب آفر) معتبر با حداقل ۱۲ ماه زمان در یکی از مشاغل ۲۹ گانه واجد شرایط باشند تا امکان انتخاب در این دسته را داشته باشند.

برخلاف دیگر دسته های نامزدی استانی بریتیش کلمبیا، جاب آفرهای این برنامه باید برای حداقل یکسال بوده و حداقل ۱۲۰ روز باقیمانده در زمانی که درخواست به برنامه ارائه می شود داشته باشد. همچنین باید به صورت تمام وقت بوده و از یک کارفرمای واجد شرایط در استان دریافت شده باشد.

دعوتنامه ها از طریق برنامه استانی حوزه تکنولوژی به صورت هفتگی به داوطلبین دارای امتیاز بالا که شرایط لازم را دارند فرستاده می شود.

داوطلبانی که برای ارائه درخواست خود دعوت شده اند نیازمند ثبت درخواست کامل خود هستند. به محض انجام این کار، داوطلبین حوزه تکنولوژی در طی دو تا سه ماه مورد بررسی قرار می گیرند.

اگر تایید شوند، داوطلبین تاییدیه نامزدی خود را دریافت می کنند که می تواند برای ارائه درخواست اقامت دائم به اداره مهاجرت کانادا در کلاس نامزدی استانی استفاده شود.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر