جدول تمکن مالی اکسپرس انتری کانادا ۲۰۲۱

Canada proof of funds

جدول تمکن مالی اکسپرس انتری کانادا ۲۰۲۱ / این اطلاعیه پیشنهاد می دهد که برگزاری قرعه کشی اکسپرس انتری برای داوطلبین برنامه نیروی کار ماهر فدرال و برنامه مشاغل حرفه ای فدرال به شکل متمرکز به زودی رخ خواهد داد.

کانادا مقدار تمکن مالی برای داوطلبین اکسپرس انتری جهت مهاجرت به این کشور را به روز رسانی کرده است.

این تغییرات در مورد داوطلبین برنامه های نیروی کار ماهر فدرال FSWP و برنامه مشاغل حرفه ای فدرال FSTP لحاظ می شوند و در مورد درخواست کنندگان این برنامه ها که دارای جاب آفر معتبر از کانادا هستند اجرا نمی شود.

جدول تمکن مالی اکسپرس انتری کانادا ۲۰۲۱

مقدار سرمایه لازم برای داوطلبین این دو برنامه که فاقد جاب آفر کانادا هستند در ادامه آمده است:

تعداد افراد خانواده یک نفر – ۱۳۲۱۳ دلار

تعداد افراد خانواده دو نفر – ۱۶۴۴۹ دلار

تعداد افراد خانواده سه نفر – ۲۰۲۲۲ دلار

تعداد افراد خانواده چهار نفر – ۲۴۵۵۳ دلار

تعداد افراد خانواده پنج نفر – ۲۷۸۴۷ دلار

تعداد افراد خانواده شش نفر – ۳۱۴۰۷ دلار

تعداد افراد خانواده هفت نفر – ۳۴۹۶۷ دلار

هر عضو بیشتر خانواده – ۳۵۶۰ دلار

اگر اسناد تمکن مالی شما مقداری کمتر از این موارد هستند، باید پروفایل اکسپرس انتری خود را پیش از ۱۵ جولای سال جاری به روز رسانی کنید. به روز رسانی کردن پروفایل باعث تغییر در تاریخ و ساعت دریافت پروفایل شما از سوی اداره مهاجرت کانادا نخواهد شد.

این اطلاعیه خاطرنشان می سازد که اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC در نظر دارد تا برای نخستین بار در سال ۲۰۲۱، قرعه کشی اکسپرس انتری برای داوطلبین دو برنامه مذکور انجام دهد. در نتیجه ضوابط مربوط به همه گیری کرونا، کانادا تنها قرعه کشی های کلاس تجربه کانادایی CEC و نامزدی استانی PNP را برگزار کرده است. این برنامه ها تعداد زیادی داوطلب در کانادا دارند و نیازی به ارائه اسناد تمکن هم ندارند.

تا پیش از شیوع کرونا، اداره مهاجرت کانادا در ماه ژانویه اسناد جدید برای تمکن مالی را منتشر می کرد که در سال جاری این مسئله در ماه جولای رخ داد.

کانادا چه چیزهایی را به عنوان سند تکمن می پذیرد؟

اگر برای ارائه درخواست اقامت دائمی کانادا دعوت شده باشید، نیاز به سند مکتوب دارید که نشان دهد شما مقدار پول کافی برای اقامت در کانادا در اختیار دارید.

طبق آنچه در سایت دولتی آورده شده، برای اثبات تمکن مالی خود نیاز به نامه رسمی از بانک یا موسسه مالی خود دارید.

نامه باید این شرایط را داشته باشد:

روی سربرگ موسسه مالی چاپ شده باشد

شامل آدرس، شماره تماس و ایمیل موسسه مذکور باشد

شامل نام شما باشد

لیست قسط های معوقه مانند وام های و قسط ها کارت اعتباری باشد

و شامل همه حساب های سرمایه گذاری و بانکی، اعداد واقعی، تاریخ بازگشایی هر حساب، مقدار موجودی فعلی هر حساب و میانگین موجودی شش ماه اخیر باشد.

سرمایه باید در زمانی که شما درخواست خود را ارائه می نمایید و اداره مهاجرت کانادا ویزای اقامت دائم شما را ثبت می نماید، در دسترس باشد. یعنی نباید به شکل سهام باشد و اینکه شما نمی توانید آن را از شخص دیگری قرض بگیرید.

اگر همراه با شریک زندگی خود به کانادا خواهید آمد، می توانید مبلغی را که در یک حساب مشترک دارید ارائه دهید.

همین الان می توانید با پر کردن فرم ارزیابی، مشاوره رایگان خود را در مورد این برنامه یا دیگر برنامه های مهاجرتی کانادا دریافت نمایید.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر