توسعه سیستم ابراز تمایل انتاریو

Ontario expands EOI system

توسعه سیستم ابراز تمایل انتاریو / سیستم ابراز تمایل EOI استان انتاریوی کانادا شامل دسته های فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترا نیز می شود

مسیری جدید برای فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترا جهت پیوستن به برنامه نامزدی استانی انتاریو به وجود آمده است.

اکنون، فارغ التحصیلان دارای جاب آفر (پیشنهاد کاری) در استان می توانند شانس خود را برای نامزدی استانی از طریق دو برنامه مهاجرتی جدید امتحان کنند.

دسته های فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا،‌ آخرین موارد اضافه شده به سیستم ابراز تمایل EOI جدید استان انتاریو محسوب می شوند. سه برنامه دیگر که از سیستم ابراز تمایل استفاده می کنند شامل: مهارت های مورد نیاز، دانشجویان بین المللی و نیروی کار خارجی هستند.

حالا که این دو گروه هم بخشی از سیستم EOI هستند، داوطلبین فارغ التحصیل این دو مقطع می توانند هر زمان که بخواهند برای مهاجرت به استان انتاریوی کانادا ثبت نام نمایند. در سیستم ابراز تمایل، انتاریو پروفایل های داوطلبین را بر پایه ماتریس امتیاز دهی رتبه بندی می کند.

داوطلبین امتیازهای خود را از سطح تحصیلات، تجربه کاری و مقصد مورد نظر خود در استان انتاریو دریافت می نمایند. هدف از رتبه بندی داوطلبین به این شکل، تعیین افرادی که دارای مهارت ها و تجارب لازم برای شکوفایی بازار کار انتاریو هستند، می باشد.

ثبت نام کردن در سیستم ابراز تمایل تضمین کننده دعوت شدن داوطلب برای ارائه درخواست نامزدی استانی نیست. پروفایل ها در مخزن EOI استان به مدت ۱۲ ماه معتبر هستند. برنامه نامزدی استانی انتاریو OINP این امکان را دارد تا هر زمان با داوطلبین تماس گرفته و آنها را برای نامزدی دعوت نماید.

توسعه سیستم ابراز تمایل انتاریو

شرایط برای داوطلبین آتی استان انتاریو چگونه خواهد بود؟

اگر قصد دارید به زودی درخواست خود را برای مهاجرت از طریق یکی از برنامه های اصلی نامزدی استانی PNP انتاریو بفرستید، می توانید پروفایل EOI خود را هر زمان که خواستید ثبت نمایید. تا قبل از این، تنها زمانی امکان ثبت نام داشتید که برنامه مهاجرتی استان OINP پرتال آنلاین خود را باز کرده بود.

بعد از اینکه ثبت نام کردید، پروفایل شما به مخزن انتخابی وارد می شود و امتیازی بر پایه پاسخ های شما داده می شود. سپس انتاریو، داوطلبین را برای پیوستن به نامزدی استانی دعوت می نماید.

ثبت EOI به معنی ضمانت دریافت دعوتنامه نیست. اگر دعوت شده باشید، OINP شما یا نماینده قانونیتان را مطلع خواهد کرد.

همانطور که گفته شد، ثبت نام ابراز تمایل به مدت ۱۲ ماه یا تا زمانی که دعوتنامه دریافت کنید معتبر خواهد بود. همچنین امکان پس گرفتن درخواست ثبت نام خود را هم دارید. بعد از ۱۲ ماه، EOI شما به شکل اتوماتیک حذف می شود.

ثبت نام رایگان است اما اگر دعوت شوید باید هزینه های ثبت درخواست خود را پرداخت نمایید.

دریافت دعوتنامه به معنی گرفتن نامزدی استانی نیست. شما باید همه معیارهای لازم دسته ای که برای آن درخواست فرستاده اید را داشته باشید.

۹ شغل پرتقاضای استان انتاریوی کانادا بعد از شیوع کرونا

چطور ابراز تمایل خود را ثبت کنم؟

گام نخست، ایجاد پروفایل در پرتال OINP می باشد. سپس موارد لازم برای دسته مورد نظر خود را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که واجد شرایط هستید. بعد از آن می توانید ابراز تمایل خود را در یک یا چند دسته ثبت نمایید. تنها امکان ثبت یک پروفایل EOI را در زمانی معین دارید.

اطلاعاتی که در زمان ثبت نام وارد می کنید باید صحت داشته باشند. شما می توانید هر زمان که لازم باشد اطلاعات پروفایل خود را به روز رسانی کنید.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر