تاخیر سفر توریست های واکسینه نشده به کانادا

Unvaccinated tourists delay

تاخیر سفر توریست های واکسینه نشده به کانادا / توریست های واکسینه نشده تا مدتی نمی توانند به کانادا سفر کنند

نخست وزیر کانادا، جاستین ترودو می گوید این کشور به روند بازگشایی مرزها به شکلی ادامه می دهد که مطمئن شود امنیت و سلامت کانادایی ها حفظ گردد.

او می افزاید: مرحله بعدی از روند بازگشایی مرزها مربوط به مسافرین واکسینه شده است اما مسافرینی که واکسن دریافت نکرده اند همچنان باید منتظر بمانند.

در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد زمان صدور مجوز ورود برای گردشگران واکسینه شده و نشده، ترودو پاسخ داد که در مورد مسافرینی که واکسیناسیون کامل نشده اند این اتفاق تا مدتی رخ نخواهد داد. او افزود پیش از آنکه در مورد مسافرین بین المللی که کاملا واکسینه نشده اند اظهار نظر کنیم، قدم بعدی ما وضع ضوابطی است که با آنها مجوز برای مسافرین واکسینه شده مشخص شود.

مقامات رسمی بهداشتی کانادا در حال رصد معیارهای کلیدی مثل میزان گسترش کووید ۱۹ در کانادا، نرخ بستری بیماران، نرخ واکسیناسیون و تعداد مسافرین ورودی کاملا واکسینه شده ای که حامل ویروس هستند می باشند تا در مورد کاهش محدودیت های مرزی در آینده تصمیم گیری نمایند.

پیشتر، نخست وزیر کانادا گفته بود که برای کاهش محدودیت های مرزی، ۸۰ درصد از کانادایی ها باید کاملا واکسینه شده باشند. انتظار می رود این شرط تا پایان ماه محقق شود.

محدودیت های فعلی سفر به کانادا قرار است در ۲۱ جولای منقضی شود. در آن زمان، قوانین مربوطه یا تمدید شده و یا تغییر خواهند کرد.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر