بزرگترین قرعه کشی استانی کانادا

Biggest PNP draw in Canada ever

اکسپرس انتری: کانادا بزرگترین قرعه کشی مختص داوطلبین استانی که تاکنون برگزار شده را اجرا کرد و ۹۴۰ داوطلب را با حداقل امتیاز CRS ۷۱۱ دعوت کرد.

در تاریخ ۹ ژوئن، کانادا قرعه کشی جدید اکسپرس انتری خود را برگزار کرد و از ۹۴۰ داوطلب برای ارائه درخواست اقامت دائمی دعوت نمود.

همه متقاضیان قبلا نامزدی خود را از برنامه نامزدی استانی PNP دریافت کرده بودند. علت اینکه حد امتیاز ۷۱۱ بود که نسبتا بالا محسوب می شود این بوده که همه درخواست کنندگان مهاجرت استانی در مخزن اکسپرس انتری به طور اتوماتیک ۶۰۰ امتیاز اضافی علاوه بر امتیاز خودشان کسب کرده بودند. بدون نمره نامزدی استانی، داوطلب با پایین ترین امتیاز فقط ۱۱۱ امتیاز دریافت کرده بود.

در قرعه کشی جدید، داوطلبینی که حداقل امتیاز را داشتند در صورتی دعوت شده اند که پروفایل اکسپرس انتری خود را قبل از ۱۶ فوریه ۲۰۲۱ ثبت نموده باشند.

در قرعه کشی اختصاصی نامزدی استانی قبل، دولت کانادا از ۵۰۰ داوطلب دعوت کرده بود و امتیاز لازم ۷۱۳ بود.

از آغاز سال جاری، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا تنها قرعه کشی های اکسپرس انتری را برگزار کرد که داوطلبین آنها در حال حاضر در کشور کانادا به سر می برند. استراتژی این برنامه دستیابی به اهداف مهاجرتی کانادا از یک سو و رعایت محدودیت های سفر به این کشور بوده است. همانطور که قبلا گفته شد، این بزرگترین قرعه کشی استانی کانادا به حساب می آید که تا این لحظه برگزار شده است.

کانادا، امسال در مقایسه با سال ۲۰۲۰، تعداد بیشتری دعوتنامه صادر کرده است که به لطف ۲۷۳۳۲ داوطلب اصلی دعوت شده در تاریخ ۱۳ فوریه بوده است. از این تعداد داوطلب، اداره مهاجرت کانادا گفته است که در حدود ۸۷ درصد درخواست ها در دوره ای ۹۰ روزه پر شده اند. تاکنون در سال جاری، کانادا ۷۵۷۱۳ دعوتنامه صادر کرده است.

تعداد داوطلبین مهاجرت استانی و تجربه کانادایی در این کشور زیاد برآورد شده است. علتش این است که مهاجرت استانی در اغلب موارد نیازمند تجربه کار یا تحصیل از استان مدنظر می باشد و داوطلبین تجربه کانادایی باید حداقل یکسال تجربه کار کانادایی داشته باشند.

همیشه قرعه کشی های استانی دارای امتیاز کافی بیشتری هستند که به دلیل ۶۰۰ امتیاز هدیه آن می باشد. اما قرعه کشی های تجربه کانادایی دارای حد پایینتری هستند که بخاطر اندازه بزرگ قرعه کشی در مقایسه با تعداد کم داوطلبین در مخزن اطلاعات می باشد.

نیاز به مشاوره دارید؟ پس فرم ارزیابی رایگان ما را پر کنید.

یک مثال از افراد دعوت شده

مطلب زیر حالت فرضی برای شخصی است که امکان دعوت شدن در قرعه کشی جدید را دارد.

کیانوش با ۳۴ سال سن، دارای مدرک کارشناسی است و به عنوان کارمند خدمات اجتماعی به مدت شش سال کار کرده است. آزمون آیلتس را با نمره ۷.۵ برای لیسنینگ و ۶.۵ برای دیگر مهارت ها برگزار کرده است. کیانوش هرگز در کشور کانادا کار نکرده و سابقه تحصیل در این کشور را هم ندارد. او به مخزن اطلاعاتی اکسپرس انتری با نمره CRS ۳۳۳ وارد شده است. سپس او برای ارائه درخواست جهت نامزدی استانی دعوت شده و درخواستش هم موفق بوده است. با نامزدی استانی، امتیاز CRS کیانوش به ۹۳۳ افزایش یافته است که برای گرفتن نامه تاییدیه ITA در جدیدترین قرعه کشی اکسپرس انتری کافیست.

دریافت آخرین اخبار مهاجرت کانادا از صفحه اینستاگرام موسسه مهاجرتی شوتر