اکسپرس انتری ۳۱ می ۲۰۲۱ و دعوت از ۵۹۵۶ متقاضی

Express Entry Canada Image

۵۹۵۶ درخواست کننده در پذیرش جدید اکسپرس انتری در ۳۱ می ۲۰۲۱ دعوت شدند

در آخرین پذیرش اکسپرس انتری کانادا که در تاریخ ۳۱ می ۲۰۲۱ برگزار شد، ۵۹۵۶ نفر از درخواست کنندگان با امتیاز ۳۸۰ دعوتنامه برای درخواست اقامت دائمی این کشور را دریافت نمودند.

در این مرحله از پذیرش تعداد ۴۱۱۴ داوطلب بیشتر نسبت به دور قبلی پذیرش اکسپرس انتری که در آن فقط از متقاضیان تجربه کانادایی دعوت شده بود، پذیرش شده، ضمن اینکه حداقل امتیاز درخواست کنندگان هم ۱۷ عدد کمتر شده است. در پذیرش سه هفته گذشته، کانادا برای متقاضیان تجربه کانادایی با ۴۰۱ امتیاز دعوتنامه صادر کرده بود.

کانادا تاکنون در سال جاری برای ۷۴۷۷۳ نفر درخواست کننده از طریق اکسپرس انتری دعوتنامه اخذ اقامت دائم این کشور را صادر کرده است و افراد متقاضی واجد شرایط دسته تجربه کانادایی بوده اند. در این دسته متقاضی باید شرایطی چون دارا بودن حداقل یکسال سابقه کار تمام وقت در کشور کانادا و تسلط متوسط بر زبان را داشته باشد.

دعوتنامه هایی که طی امسال صادر شده اند در مقایسه با سال گذشته و همین بازه زمانی خیلی بیشتر شده است. این مطلب به این دلیل است که اداره مهاجرت کانادا میزان پذیرش را افزایش داده و در برخی موارد در هر مورد پذیرش برای ۶ هزار نفر دعوتنامه صادر می نماید. به طور مثال در پذیرش تاریخ سیزدهم فوریه، اداره مهاجرت کانادا برای همه درخواست کنندگان در دسته تجربه کانادایی دعوتنامه صادر کرد تا تقاضای خود را برای دریافت اقامت دائم این کشور ارائه نمایند.

پذیرش اکسپرس انتری ۳۱ می ۲۰۲۱، سومین مورد در اکسپرس انتری تا این زمان بوده و دومین پذیرش در سال جاری با امتیاز CRS پایین محسوب می گردد. در موارد قبلی یکبار در ماه فوریه از ۲۷۳۳۲ درخواست کننده در دسته تجربه کانادایی دعوت شده بود و همچنین از ۶ هزار نفر در دو پذیرش جداگانه ماه آوریل امسال دعوت شده بود.

افرادی که در دسته تجربه کانادایی CEC درخواست داده اند دارای سابقه کاری در بازار کار این کشور هستند که نکته مثبتی برای آنها محسوب می گردد. این سابقه می تواند پلی به سوی استخدام سریعتر و کسب درآمد بالاتر برای آنها در سیستم کاری کانادا باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اکسپرس انتری، مهاجرت به کشور کانادا، دریافت مشاوره رایگان و … می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره، می توانید فرم ارزیابی را پر کنید

آخرین اطلاعات و اخبار مهاجرت به کشور کانادا در اینستاگرام موسسه