انتاریو اولین انتخاب خود برای نیروی کار فنی اکسپرس انتری را برگزار کرد

Ontario held its first selection for the Express Entry Technical Workforce

انتاریو در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ برای ۱۰۳۲ متقاضیِ زیرگروه نیروی کار فنی اکسپرس انتری – انتاریو دعوت‌نامه صادر کرد تا برای گواهی استانی درخواست دهند.

 

 

برنامه مهاجرتی انتاریو (OINP) اولین انتخاب خود برای زیرگروه نیروی کار فنی اکسپرس انتری – انتاریو در سال ۲۰۲۲ را برگزار و از متقاضیانی دعوت کرد که ممکن است واجد شرایط دریافت گواهی استانی از طریق برنامه نیروی کار فنی اکسپرس انتری باشند.

 

 

انتاریو از متقاضیانی دعوت کرد که پروفایل‌های خود را بین ۲۷ ژانویه ۲۰۲۱ و ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ ارسال کرده بودند و امتیازشان در سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS)، بین ۳۸۱ تا ۴۶۱ بود.

 


با دریافت گواهی استانی به‌طور خودکار، ۶۰۰ امتیاز به امتیاز متقاضیان در سیستم جامع رتبه‌بندی اضافه می‌شود. این امر امکان صدور دعوت‌نامه از طرف اداره مهاجرت و از طریق انتخاب‌های اکسپرس انتری را برای آن‌ها تضمین می‌کند.

 


کسانی که دعوت‌نامه دریافت می‌کنند، ۴۵ روز تقویمی فرصت دارند تا برای گواهی استانی درخواست دهند.

 

زیرگروه نیروی کار فنی اکسپرس انتری – انتاریو

 

 

زیرگروه نیروی کار فنی اکسپرس انتری – انتاریو مسیری برای دریافت اقامت دائم برای متقاضیان برنامه نیروی کار فنی فدرال و برنامه تجربه کانادایی ارائه می‌دهد. انتاریو از متقاضیان واجد شرایط دعوت می‌کند تا برای گواهی استانی درخواست دهند.

 


برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید با اجازه کار معتبر در انتاریو زندگی و کار کنند. آن‌ها همچنین باید حداقل یک سال سابقه کار تمام‌وقت یا معادل پاره‌وقت آن را داشته باشند. متقاضیان باید سابقه کار مورد نظر را از این استان و در یک شغل فنی کسب کرده باشند که در سیستم طبقه‌بندی مشاغل کانادا (NOC) در گروه کوچک ۶۳۳ یا گروه اصلی ۷۲، ۷۳ یا ۸۲ فهرست شده است.

 

 

برای ارائه درخواست از طریق زیرگروه نیروی کار فنی اکسپرس انتری – انتاریو، نیازی به پیشنهاد کاری نیست، اما متقاضیان باید شرایط کامل فدرال و استانی را داشته باشند.
اولین گام برای داشتن شرایط دریافت گواهی استانی، ایجاد پروفایل در سیستم اکسپرس انتری است.

 

اکسپرس انتری

 


اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست‌های فدرال است که به افراد اجازه می‌دهد تا به‌طور مستقیم برای دریافت اقامت دائم به اداره مهاجرت و شهروندی کانادا درخواست دهند. این سیستم یک برنامه مهاجرتی نیست، اما درخواست‌ها را برای برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه تجربه کانادایی و برنامه نیروی کار فنی فدرال را مدیریت می‌کند.

 

 

اگر واجد شرایط حداقل یکی از این برنامه‌ها باشید، می‌توانید پروفایلی در سیستم اکسپرس انتری ایجاد کنید. پس از آن که تمام مدارک خود را آپلود کردید، امتیازی بر اساس سابقه کار، میزان تحصیلات، سن و دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی و سایر معیارها دریافت می‌کنید.

 

 

برای متقاضیان با بالاترین امتیاز، دعوت‌نامه صادر می‌شود که به آن‌ها اجازه می‌دهد برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.