برنامه کارآفرینی نوا اسکوشیا

novascotia canada

برنامه کارآفرینی نوا اسکوشیا / متقاضی ابتدا باید بعد از دریافت ویزای کار وارد ایالت نوا اسکوشیا شود سپس بیزینسی با حداقل سرمایه ۱۵۰ هزار دلار کانادا تاسیس کند و به مدت یکسال آن را مدیریت کرده تا بتواند اقامت دائم کانادا را بگیرد.

شرایط مورد نیاز:

دارایی متقاضی و همسر( شامل املاک و حساب های بانکی) بیشتر از ۶۰۰ هزار دلار کانادا

  • کسب حداقل امتیاز ۱۱۵ از سیستم امتیازبندی
  • حداقل ۳ سال سابقه مدیریت فعال و مالکیت بیزینس (با حداقل ۳۳.۳% سهام) در ۱۰ سال اخیر یا داشتن ۵ سال سابقه فعالیت به عنوان مدیریت در رده بالای بیزینس در ۱۰سال اخیر
  • داشتن نمره آیلتس جنرال (خواندن ۴ دیگر مهارتها ۵)
  • داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم

شرح پروسه:

در این روش در ابتدا یک ایده بیزینسی (بیزینس پلن خلاصه) مطابق سوابق مدیریتی و بیزینسی متقاضی آماده می شود. و هم زمان جهت معادل سازی مدرک تحصیلی متقاضی اقدامات لازم صورت می گیرد.

در این بین مشتری زمان لازم برای کسب آیلتس جنرال (با حداقل نمره ۴ خواندن و دیگر مهارت ها ۵) را دارد و زمانی که متقاضی آیلتس مورد نظر را کسب نماید نتیجه معادل سازی مدرک اعلام می شود و پروفایل آنلاین متقاضی که شامل ایده بیزینسی (بیزینس پلن خلاصه) سوابق کاری و تحصیلی و نمرات آیلتس متقاضی در سایت دپارتمان مهاجرت استان نوا اسکوشیا ثبت می گردد.

متقاضیانی که امتیاز آنها در حدود ۱۱۵ یا بالاتر باشد از لیست انتظار انتخاب می شوند و متقاضی ۳ ماه فرصت دارد تا کلیه مدارک لازم شامل بیزینس پلن کامل و ارزیابی دارایی ها را به دپارتمان مهاجرت نوا اسکوشیا ارائه دهد. تاکید می شود دارایی متقاضی باید توسط یک سازمان مورد تایید استان (sol designated net worth verifier) ارزیابی شود.علاوه بر این متقاضی باید برای اخذ ویزای توریستی اقدام نماید. مدارک متقاضی در مدت زمان ۴ ماه توسط دپارتمان مهاجرت استان ارزیابی شده و متقاضی برای انجام مصاحبه حضوری به ایالت دعوت خواهد شد. پس از موفقیت در مصاحبه نامه تایید استان صادر خواهد شد پس از آن ویزای کار دوساله جهت راه اندازی بیزینس صادر می شود. متقاضی می تواند وارد این استان شده و همسر و همه فرزندان زیر ۲۲ سال خود را به همراه داشته باشد.

متقاضی حداکثر تا یکسال پس از تاریخ نامه تایید استان موظف است با ویزای کار وارد استان شود و حداکثر تا ۶ ماه پس از ورود اقدام به راه اندازی بیزینس خود نماید.

متقاضی باید بیزینس خود را برطبق بیزینس پلن ارائه شده راه اندازی نموده و به مدت یکسال آن را مدیریت فعال نماید. در صورت رعایت موارد فوق متقاضی توسط ایالت نوا اسکواشیا  برای دریافت اقامت دائم نامزد می شود.

سپس مدارک مورد نیاز متقاضی به دپارتمان مهاجرت فدرال کانادا ارسال می شود و معمولا بعد از گذشت ۶ ماه تا ۸ ماه ویزای اقامت دائم صادر می شود.

امتیازبندی کارآفرینی نوا اسکوشیا:

مزایا:

۱- محدودیت سنی در این روش وجود ندارد

۲- برای شروع پرونده نیاز به ویزای توریستی نمی باشد.(برای افراد مجرد که در دریافت ویزای توریستی شانس کمتری دارند مناسب می باشد)

۳- امکان زندگی در شهر زیبا و خوش آب وهوای هیلفکس و شهرهای اطراف

۴- بدون پرداخت ودیعه می توانید ویزای کار دریافت کنید

۵- بررسی مدارک توسط دپارتمان مهاجرت نوااسکوشیا رایگان می باشد.

هزینه های برنامه کارآفرینی استان نوا اسکوشیای کانادا:

هزینه بررسی مدارک توسط دپارتمان مهاجرت نوااسکواشیا : رایگان

هزینه معادل سازی مدرک تحصیلی: ۲۵۵ دلار کانادا

هزینه ارزیابی دارایی ها توسط شرکت حسابداری نوااسکواشیا (که توسط دپارتمان مهاجرت تعیین شده): ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار کانادا

هزینه ویزای توریستی برای حضور در مصاحبه:

متقاضی اصلی : ۲۴۰ دلار کانادا

همسر و هر فرزند بالای ۱۴ سال متقاضی: ۲۴۰ دلار کانادا

هر فرزند زیر ۱۴ سال متقاضی: ۱۵۵ دلار کانادا

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.