برنامه کارآفرینی منیتوبا

manitoba nice scene

برنامه کارآفرینی منیتوبا – ابتدا متقاضی با دریافت ویزای کار وارد ایالت منیتوبا می شود و سپس بیزینسی با سرمایه ۱۵۰ یا ۲۵۰ هزار دلار کانادا (به انتخاب محل بیزینس بستگی دارد) تاسیس می کند و در مدت دوسال به مدیریت آن می پردازد تا بتواند اقامت دائم بگیرد.

شرایط مورد نیاز:

*دارایی متقاضی و همسر (املاک وحساب های بانکی) بیشتر از ۵۰۰ هزار دلار کانادا باشد.

*حداقل سابقه ۳ سال فعالیت در مالکیت و مدیریت بیزینس (با حداقل ۳۳.۳% سهام) در ۵ سال اخیر یا داشتن حداقل ۳ سال سابقه فعالیت به عنوان مدیریت رده بالا بیزینس در ۵ سال گذشته

*نمره آیلتس جنرال خواندن ۴ وبقیه مهارت ها ۵

*حداقل مدرک دیپلم

شرح پروسه مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی منیتوبا:

در شروع یک ویزای توریستی برای متقاضی اخذ خواهد شد تا متقاضی بتواند یک سفر به صورت تحقیقی برای بازدید از ایده های بیزینسی و آشنایی با محیط ایالت منیتوبا و رقبا و شرکت در سمینار مربوط داشته باشد.

در حین پروسه انجام اخذ ویزا و سفر تحقیقی متقاضی برای اخذ نمره آیلتس فرصت خواهد داشت علاوه بر این اگر در این بین همسر متقاضی موفق به اخذ نمره ۵ آیلتس شود ۵ امتیاز به امتیازهای متقاضی اضافه خواهد شد و همینطور یک بیزینس پلن مطابق با سوابق مدیریتی و بیزینسی متقاضی آماده خواهد شد.

پس ازسفر تحقیقاتی و پروسه دریافت نمره آیلتس مورد نظر،اطلاعات متقاضی و بیزینس پلن نوشته شده در پروفایل آنلاین سایت استان قرار می گیرد و متقاضی در لیست انتظار ثبت نام می شود.  در صورتی که متقاضی امتیاز مورد نظر یا بالاتر از آن را داشته باشد از لیست انتظار انتخاب شده و نامه ای را برای ارسال مدارک به ایالت منیتوبا دریافت می نماید.

پس از آن متقاضی ۴ ماه زمان دارد تا کلیه مدارک لازم شامل بیزینس پلن کامل و گزارش ارزیابی دارایی هایش را به دپارتمان مهاجرت منیتوبا ارائه دهد.  دارایی متقاضی باید توسط یک سازمان حسابرسی مورد تایید استان (third-party supplier) ارزیابی شود.

دپارتمان مهاجرت منیتوبا در زمانی کمتر از ۶ ماه پرونده را بررسی می کند و متقاضی به مصاحبه تلفنی دعوت می شود مصاحبه به زبان انگلیسی و متناسب با آیلتس ارائه شده انجام می گیرد.

بعد از موفقیت در مصاحبه نامه تایید استان صادر شده و پس از آن برای متقاضی ویزای کار۲  ساله جهت راه اندازی بیزینس صادر خواهد شد. متقاضی میتواند همراه همسر وتمام فرزندان زیر ۲۲ سال خود وارد این استان شود. متقاضی مکلف می باشد بیزینس خود را بر طبق بیزینس پلن ارائه داده شده راه اندازی نماید و به مدت ۲ سال به مدیریت فعال آن بپردازد.

بعد از تحقق موارد بالا متقاضی توسط ایالت منیتوبا برای دریافت اقامت دائم نامزد میشود. و مدارک مورد نیاز متقاضی به دپارتمان مهاجرت فدرال کانادا ارسال خواهد شد و پس از ۶ الی ۸ ماه ویزای اقامت دائم متقاضی صادر می گردد.

امتیازبندی برنامه کارآفرینی منیتوبا:

مزایا:

محدودیت سنی ندارد.

بدون پرداخت ودیعه ویزای کار دریافت می شود.

هزینه های برنامه کارآفرینی منیتوبا:

هزینه بررسی مدارک توسط دپارتمان مهاجرت منیتوبا: ۲۵۰۰ دلار کانادا

هزینه ارزیابی دارایی ها توسط شرکت حسابداری منیتوبا (تایید شده توسط دپارتمان مهاجرت):۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ هزار دلار کانادا

هزینه ویزای توریستی برای سفر تحقیقی:

متقاضی اصلی: ۱۸۵ دلار کانادا

همسر متقاضی:۱۸۵ دلار کانادا

هزینه بررسی مدارک توسط دپارتمان مهاجرت فدرال کانادا برای صدور ویزای کار:

متقاضی اصلی ۲۴۰ دلار کانادا

همسر و هر فرزند بالای ۱۴ سال ۲۴۰ دلار کانادا

هر فرزند زیر ۱۴ سال ۱۵۵ دلار کانادا

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.